Pagini

Tuica si tigarile! (Raspuns la provocare)

Paaaai, nu am nici cea mai mica, minuscula ideea cam ce as putea sa scriu despre aceste chestii, pentru mine sunt vicii, eu nu fumez, nu beau, nu-mi place, nu am nimic cu oamenii care fumeaza si bea, fiecare face cam ce crede el de cuviinta. Nu?
 Aaa, si sa precizez ca nici nu m-au tentat vreodata tigarile, o "dusca" am mai tras la masea, dar cand eram mai micuta, ha, dar m-am lasat de "beutura" ca nu e buna, nu e buna mama ei, am auzit ca fura mintile si nu stiu pe unde le duce si cica apoi e foarte greu sa le mai gasesti, odata pierdute ohooooo, duse-au fost, duse raman! 
Cam atat despre astea doua, acum sunt curioasa sa vad ce poezie va face ganduri.aruncate.pe.net. pe aceeasi tema!

32 de comentarii:

  1. Asa asaaa!:]] =]]

    Cine?:O Eu? Poezie?o.O Cine-a ziis?:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu bei , nu fumezi , esti treaz?n-ai nici un haz:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ganduri: Eu am zis:P Provocare:P Sa te vad:P

    RăspundețiȘtergere
  4. http://ecoulgandurilormele.blogspot.com/2011/05/tuicaprovare.html

    Happy?!>:P :]] =]] Cum am putut scrie eu asa cevaa?!=]]

    RăspundețiȘtergere
  5. @ganduri.aruncate.pe.net.: e geniala:))))))))))) imi plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaace la nebunie:D:X:X:X:X:X:X:X:))

    @Bianca Dobrescu: nuuuuuuuuuu :D pai da:))

    RăspundețiȘtergere
  6. C.L.M am citit poezia ei si ai dreptate :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. da ma cel mai bine sa nu fumezi ..si sa nu bei ..bine aici nu se pun variantele gen : majorat,craciun,revelion,paste,majorat din nou , si iar majorat si din nou majorat:))si uite asa inca un an se duce si te aproprii cu unu mai mult de moarte:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Era o chestie funny de genul:,,eu nu beau,nu fumez,nu insel,dar am un mare defect:mint":))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ganduri.aruncate.pe.net.: ha ha ha=))

    @Denisa: pai da:))

    @Copilul diminetii: vezi cum stii tu:P

    @fatacareaduceploaia: =)) Da, eu stiu alta:))" Nu beau, nu fumez, nu injur, pfff, iar mi-a picat tigarea in bere bagami-as... " hi hi hi:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Bun asa! Fara tutun! Bravo! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Gata provocarea. :D
    Tu ce alegi???
    Adevar sau provocare...??? >:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Urasc tigarile, le urasc cu toata fiinta mea. cat despre Tuica, daca este una facuta la mine in prahova, din pruna, nu din alte prostii, sigur nu o vei uita vreodata. Recomand cu mare drag palinca de la Sighet sau Baia Mare. Nu uita de provocare. Dar daca iei 3-4 pahare, o sa tii provocarea. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  13. Costin, si eu le urasc:)

    Palinca:)) yummy nu prea ma dau in vant dupa bautura dar daca am ocazia am sa incerc cu cea mai mare placere:)

    :)) nu uit, nu uit:)) Multumesc o zi buna:)

    RăspundețiȘtergere
  14. De baut nu mai beau deloc de vreo 4 ani iar tigari nu am fumat niciodata.Le consider doua dintre cele mai scarboase si pacatoase placeri...

    RăspundețiȘtergere
  15. Te felicit ca nu ai vicii! Eu am avut, dar am renuntat. La tutun ma refer :)) La bautura nu am rneuntat complet, mai beau un paharel ocazional, cand ma vad cu prietenii :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Te provoc sa scrii o postare in care sa povestesti cel mai amuzant lucru facut de tine pana acum. Sau o situatie amuzanta in care te-ai aflat. Alegerea ta.
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. *daca citesti cu atentie o sa vezi ca titlul este foarte bine ales:) si ma bucur ca ceea ce am scris te-a surprins, dar oricum o sa vezi ca titlul este foarte bine ales (asta legat de comentariul tau)

    RăspundețiȘtergere
  18. heeeh dear sa sti a cam rar asa persoane care refuza sa zik intr-un fel alcoolul si drogul adica tigara ,bv tie :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Hehe, esti fata cuminte, bravo, bravo. Asa trebuie. :P

    RăspundețiȘtergere
  20. @Ela: La tigari de acord, cu bautura bine faci!!:X

    @Irina: Multumesc:D hihihi:))

    @L-Steph: Multumesc, imediat:X

    @Mada:Ai dreptate:)

    @Carolina: Multumeesc:X

    @Lillee: Foarte foarte=)))))) Multumesc =))

    RăspundețiȘtergere
  21. Ciudat nu esti de acord cu tigarile dar cu frunzulitele alea de pe titlul blogului ce sunt? :)))) ft tare..


    kisses

    RăspundețiȘtergere
  22. Lillee, nu te lasa inselata de aparente=]]. Sa te corectez. VREI SA PARI fata cuminte, asa-i mona? ;;] =]]

    RăspundețiȘtergere
  23. @Little leisure: =))))))) Alea? sunt asa de decor=)))))))))))))))))))) nici nu stiu ce sunt=))

    @ganduri.aruncate.pe.net.: =))))))))))))))))) cand ti am zis ca te omor nu ma crezi =))
    Te iau in brate pana te sufoc=))HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG

    RăspundețiȘtergere
  24. @ganduri.aruncate.pe.net.: :)))))Asa :X

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu ma las inselata de aparente, doar o periam si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Bautura si Tigarile cea mai buna afacere si totodata cea mai proasta pt suflet daca ti pasa de cei din jurul tau
    http://Fun4Days.Com/?share=203859

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)