Pagini

Situations...

Citii p'acilea pe un blog ceva despre o intamplare la baza careia se afla iubirea, postarea este aici, vedeti voi despre ce este vorba, oricum unde vroiam eu sa ajung este la faptul pana ajungi la iubirea adevarata, stiti voi care, deci pana sa ajungi la ea, trecem toti prin 2 faze de o importanta majora in viata noastra, si anume:
A. Tu iubesti si el/ea te paraseste, avand ca motiv ca dupa o lunga perioada petrecuta impreuna a realizat ca nu esti persoana potrivita... si ca nu vrea sa te faca sa suferi si sa continue o relatie in minciuna.

B. El/ea te iubeste si tu esti cel care paraseste din motivele enumerate la A.

In care situatie va regasiti, sau in care situatie ati prefera sa va aflati? Si de ce?


52 de comentarii:

  1. eu am fost in toate situatiile posibile, iar in prezent am o relatie stabila si teoretic ne iubim si avem planuri mari ..eu sunt de conceptia ca in orice situatie te afli daca tu esti ok atunci totul e ok (egoista gandire stiu :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu mi dedici melodia Alexia - Egoista tot nu te cred :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @G.W.: Bine ti-o dedic pe asta:)) Si inca una: Beyonce- Ego :)) sa nu zici tu ca sunt zgarcita :))

    RăspundețiȘtergere
  4. HAI CA E CIUDATA SI DRAGOSTEA ASTA ... UNEORI E FRUMOASA UNEORI E INTERZISA

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rafael Secret: Da, e foarte ciudata...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma aflu intr-o situatie foooaaarte buuunaaa! E mai nasol ca ma mananca si-n calcaie. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @G.W.: :>eee:D:)

    @Cristi: =)) lasa ca e bine asa:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu iti mai scriu in care situatie ma aflu si pe care as prefera-o, cred ca e evident din ce ai citit...:) Un weekend fain!! Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  9. iubirea adevarata nu e asta .. iubirile adevarate se potrivesc si tot iubirile adevarate nu se despart niciodata [fie ele doar prin gand]

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu as vrea in a doua situatie!:]] De ce sa sufar eu?[-( :]] Stiu ca-s reaaa!:]]

    RăspundețiȘtergere
  11. Sincer ,as prefera sa nu fiu in nici una din aceste situatii pentru ca daca descoperi ca celalalt nu e persoana potrivita te dezamagesti si pe tine ,dar iti va parea si rau sa-i ranesti sentimentele celui care te iubeste ,iar in situata A e ingrozitor sa afli ca cel pe care il iubesti nu mai vrea sa-ti fie alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Roxy: Stiu stiu:D:) Ms la fel:D te pup si eu:)

    @iulie: Stiu ca nu e asta, am spuns ca asta se intampla pana la iubirea adevarata:D:)

    @ganduri.aruncate.pe.net.: Rautacioasa lu' mama:))

    @ღAzucenaღ : Inteleg:) In a doua m-am aflat si eu, si stiu cum e:) poate am gresit eu, poate el, nu conteaza, conteaza ca ne-am despartit:)

    @Copilul diminetii: nu nu =)) ca n-am nevoie=))

    RăspundețiȘtergere
  13. în nici una din fericire ! eu îl iubesc iar el mă iubeşte. sună atât de obişnuit :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Mademoiselle, ma bucur pentru tine:>:D Felicitari:D

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt foarte egoista, asa ca as prefera sa fiu in situatia B :))

    am fost in situatia A si as face orice sa nu mai trec prin ce am trecut atunci

    RăspundețiȘtergere
  16. @Nymphetamine: te inteleg:) Sa stii ca te sustin:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna, am nimerit by mistake la tine pe blog, iar dupa ce am aruncat un ochi (chiar doi) p-aici, sa stii ca am ajuns la concluzia ca...pababibum..imi place. Mi-a placut postarea cu "de ce l-am sunat? daca ma mananca, ma scarpin"...Parca o scrisesem chiar eu :))

    RăspundețiȘtergere
  18. din pacate ma aflu in situatia A , dar as prefera sa nu fiu nici in B si nici in A .

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna Andreea:) bine ai venit:D:) multumesc mult:D:) MA bucur ca iti place:) Sper sa te mai revad:)

    @Iris Tiron: Ce rau imi pare :( Lasa ca vei trece peste! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu am fost niciodata parasita... dar niciodata nu este prea tarziu, nu? M-am aflat de mai multe ori in situatia nr 2. Recunosc, am fost o escroaca sentimentala. :)
    Acum mi-am revenit si ma simt ok. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Astea sunt situatiile fericite care ti se pot intampla,gandeste-te asa:Iubesti pe cineva,va despartiti dar iubirea voastra nu se mai termina la nici unul.Atunci sa vezi durere.

    RăspundețiȘtergere
  22. Adevarat:)) ce-a mai nasoala ii prima...cred....:))

    RăspundețiȘtergere
  23. @Lillee: Haha:) Lasa ca e bine asa:)

    @Christina: Nu vreau sa stiu!!!

    @Dee*Dydy: da:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa raspund si eu :))
    Eu am trecut prin situatia A, a fost nasol, a trecut. De ceva timp incoace prefer sa nu ma mai implic in relatii, de fapt prefer sa fiu singura. Am iesit la multe "prime intalniri" in perioada asta, n-am dat peste nimic care sa ma incante cu adevarat. Fiecare din ei avea O SINGURA calitate pe care o caut intr-un baiat, dar niciodata mai multe. Ce e de facut? sa stau cu toti, si in functie de cheful dintr-o zi sa ma intalnesc ba cu unul, ba cu altul? "hm, azi am chef sa rad"..."azi vreau sa stau cu cineva afectuos". Complicat :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Situatia C: El\ea nu te iubeste dar sta in continuare cu tine. De ce? :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Dupa umila mea parere, trebuie sa treci prin amandoua ca sa inveti sa pretuiesti iubirea. Doar asa inveti ca daca iubesti nu inseamna ca doar lapte si miere. Inseamna si durere si tristete si lacrimi

    RăspundețiȘtergere
  27. @Andreea: Mai bine nu stai cu nimeni:)) trebuie sa apara unu mai de Doamne-Ajuta:) bafta:)

    RăspundețiȘtergere
  28. @shaman: :)) tu imi pui asa niste intrebari:))

    @Costin Comba: da, frumos:D:) eu am trecut prin amandoua:) sa speram ca acum voi stii sa pretuiesc iubirea:))

    RăspundețiȘtergere
  29. evident...:)) dar unde mama naibii il gasesc eu p-ala mai de doamne-ajuta??? ha?? daca stie careva unde se gasesc sa-mi zica si mie. :)) Am "cacalau" de prieteni baieti; super-extra-de ne mai ca prieteni, dar ca iubiti sunt toti la fel, niste porci, ca ii vad cum se poarta cu iubitele lor. Asa caaaa...O sa murim singure! :))

    RăspundețiȘtergere
  30. @Andreea: O sa ajungem niste babe din alea=)) uracioase=))))))))))))))))))))))))))))))) si singure=))))))))))))))))))) aia intrebam si eu, unde mama naibii exista acei baieti:))))))
    ehm:) cica sa avem rabdare:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Am avut o mamica de la care sa invat sa fiu reaa!>:) Mamiii! :]]

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu as putea sa raspund la asta pentru ca pana sa il intalnesc pe iubitul meu nu am mai iubit pe nimeni so...Si nici nu imi pare rau!As fi regretat sa stiu ca am oferit sentimentele mele cuiva nepotrivit.
    Odata si gata is my way to do it!

    RăspundețiȘtergere
  33. dragostea e tare complicata; nu prefer nici una din situatii :)

    RăspundețiȘtergere
  34. @ganduri.aruncate.pe.net:) adica eu sunt rea?:-s:))

    @Ela: Sa stii ca e bine asa:D:) RElatie luuuuuumga sa ai:X sa va iubiti muuult:X

    @Sophie: :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Hmmm pai momentan nu ma regasesc in niciuna dintre situatiile prezentate, ci in situatia C - iubesc, sunt iubita si suntem pe ultima suta de metri cu pregatirile de nunta. :))
    Am fost de cateva ori in situatia 2, dar era perioada de rebeliune,ce sa-i fac? :))

    RăspundețiȘtergere
  36. cred ca intai avem parte toti de amandoua, apoi cine stie ce va urma..

    RăspundețiȘtergere
  37. @Andera Y: Am citit:)) Casa de piatra:D pai ai trecut de rebeliune:)))))):D acum esti serioasa:))
    Te pup:X

    @29decembrie: :D asa e:) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  38. candva am fost in situatia A ... da' nu m-a parasit pentru ca "nu vrea sa te faca sa suferi si sa continue o relatie in minciuna" ci pentru ca iubea pe altu' (si eu eram astfel "mai putin important").

    acum? acum sunt, de multi ani, in situatia in care zilnic incerc sa nu mai ajung in situatia descrisa mai sus ... si nush, imho e superb sa te reindragostesti in fiecare zi de aceeasi persoana (mai ales ca-i mult mai usor/simplu ca la prima fata :P ) ... asta fiind singura metoda care are macar teoretic sanse de succes. ca-i una foarte placuta ... ok, nu neg ... da' asta scrie deja pe alta pagina ... :))

    RăspundețiȘtergere
  39. @INTJ: Ehm:) E bine ca te poti reindragosti de aceeasi persoana... :) bine, la varsta pe care o ai probabil nu e ceva deosebit pentru tine :)):P

    RăspundețiȘtergere
  40. ce treaba are varsta mea? tine mai degraba de fire, de modul de a gandi ... deoarece nici la anii tai n-am procedat altfel. oamenii doar cred c-ar fi greu ... da' e simplu atunci cand nu uiti ce-ai simtit in prima clipa, intr-a doua si in toate clipele ce-au urmat ... :)

    altfel spus: cine s-a indragostit nu si-a zis in mintea sa "aiurea! sigur exista altu'/alta mai bun/buna, frumos/frumoasa, etc. ... da-l/da-o dreq pe asta/asta!" ... ci probabil isi repeta-n gand vorba lu' Inna (aka "o ma gaaa!!!"). :))

    RăspundețiȘtergere
  41. @INTJ: zisei sa te necajesc doar:)) :D:D :D

    RăspundețiȘtergere
  42. @C.L.M. - :)) ... lasa asta, zi mai bine daca zici sau nu, in sinea ta, "o ma gaaaa!!!" :P :))

    RăspundețiȘtergere
  43. Daca ar fi sa privim superficial,e mult mai bine si mai usor sa fii tu cel care paraseste.Doar ca uneori...te cam chinuie constiinta stiind ca ai facut pe cineva sa sufere.
    Eu as prefera sa fiu eu cea parasita si cea care sufera,dar macar sa stiu ca dorm linistita din prisma faptului ca n-am remuscari ca am ranit pe cineva la modul asta.
    Eu am trecut prin ambele situatii,si ambele mi s-au parut foarte neplacute.

    RăspundețiȘtergere
  44. @fatacareaduceploaia: Frumoasa gandire, uneori gandesc si eu asa... dar ma supar si apoi ... :)) sper sa nu mai treci prin astfel de momente:) te pup

    @Bianca: DA!

    RăspundețiȘtergere
  45. Nooo... nu esti rea. Numai ca ma inveti pe mine sa fiu rea>:). Mamica blandaaa si inocentaaa... si fiica diabolica!>:) =]]

    RăspundețiȘtergere
  46. Am trecut prin situatia A si sincer, it sucks.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)