Pagini

Provocari si altele!

Mally ne provoaca, la ce? Am sa va arat despre ce este vorba, sau mai bine vedeti singuri aici, daca aveti placerea sa participati sunteti invitatii mei.
Multumesc anticipat!


Si ca tot venii vorba de provocari, ma gandeam: se poate juca "Adevar sau Provocare" online, adica pe blog?
Ce ziceti? Incercam? 
Eu aleg "Provocare", tu ce alegi? 
Si tot asa, "o dam mai departe" ?

Hai, sa va vad cu provocarile!


P.S.: Eu zic fara refuzuri in cazul provocarilor si fara provocari "porcoase" sau mai stiu eu ce idei tampite!
P.S1: Pentru raspunsurile la provocari am facut o pagina speciala, deasupra urmaritorilor "Raspunsuri la Provocari" :) enjoy!
P.S2: Mai am o rugaminte la voi, Geanina, sotia marelui CABRON l-a rugat pe Francezu sa o ajute intr-un concurs. Iata ce trebuie sa faceti:

1. Dati un LIKE pe pagina ACEASTA de facebook - Pagina oficiala de la Neatza cu Razvan si Dani
2. Dati un LIKE si la pagina ACEASTA sa strangem cat mai multe like-uri.

Multumesc tututor celor care ne dau o mana de ajutor.
La multi ani Francezule! 

40 de comentarii:

  1. eu aleg ..sanatatea:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te provoc sa scoti mata aia de pe blog =))

    Eu aleg adevar :D

    RăspundețiȘtergere
  3. posteaza pe blogul tau poza asta doar pana maine seara sau cat vrei si zi ca asa aratai tu in urmaa cu 5 ani :)))http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_wP2vS0fahcA/TGTuVHbiw6I/AAAAAAAAACc/3WMZKm6zAuw/s1600/uratenie.jpg&imgrefurl=http://cele-mai-urate-femei-din-lume.blogspot.com/&usg=__OjPNy90X19_SAHxOQmkdGQSGQRU=&h=400&w=264&sz=32&hl=ro&start=0&zoom=1&tbnid=hxaqAACova-REM:&tbnh=148&tbnw=140&ei=xMLBTZjxBI3ysgbMyqHDBQ&prev=/search%3Fq%3Dmaimute%2Burate%26um%3D1%26hl%3Dro%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1078%26bih%3D651%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=499&vpy=259&dur=420&hovh=212&hovw=140&tx=112&ty=104&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:0 eu aleg tot provocare

    RăspundețiȘtergere
  4. Te provoc sa pui o poza mai...personala pe blog.Ramane la alegerea ta.
    Eu aleg truth!Ia sa vad ce intrebare imi pregatesti ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu merge si adevar si provocare?:))
    Poate e un adevar ca ne provocam unu pe altu
    Sau cum? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai asa :)) Mi-a zis Mally sa te provoc sa tii poza cu baiatul acela o luna.
    Eu aleg adevar.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Raluca: da=)) multumesc=)) am sa vorbesc eu cu Mally=)))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. am respectat cerintele provocarii tale, dar unde gasesc si eu poza aia a ta de care ai zis ! :-? :-??

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti-am raspuns. Randul meu. Alege provocare sau adevar.

    RăspundețiȘtergere
  10. Saruta un obiect (orice obiect), foarte pasional(frantuzesc), si fa-ti o poza pe care sa o pui pe blog. Poza sa ramana acolo minim 7 zile.

    RăspundețiȘtergere
  11. @shaman: e prea de tot:)) mai bine sarut pe cineva, nu?:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta este. O faci sau nu. U`r choice.

    RăspundețiȘtergere
  13. @shaman: nup:D mi-am rezervat dreptul sa refuz unele provocari:D daca era un simplu pupic da, dar un sarut din ala pasional :))

    RăspundețiȘtergere
  14. ar fi fost culmea sa te vad cu lumba scoasa si lingand o .. vaza de exemplu =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Te provoc sa scrii o postare despre tuica si tigari. Mor!=]]

    Aleg provocare:>.

    RăspundețiȘtergere
  16. Adevar! Intotdeauna! :D O zi buna, Monica! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Nyphetamine: mie-mi spui:)

    @ganduri.aruncate.pe.net. aoleu:)) tuica?:)) Berea nu e buna?

    @Cristi: ;)) hahaha:) ms la fel:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna! Te-am inspirat in vreun fel cu provocarea ? Daca da atunci ma bucur. :-*

    Sper ca esti in forma caci mai am o provocare! Te provoc sa-i provoci pe toti care te-au provocat sa raspunda la provocarea mea! Se accepta, sefa ? :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu vreau o poza cu tine in costum de baie :)) Glumesc, stai linistita :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu aleg provocare :D Sa vad ce idei ai matzo :D
    Tu ce alegi ? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  21. @Lillee: Ma speriasem=)

    @Honeÿ Bunny: Provocaaare!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Te provoc sa faci un desen special pentru noi si intr-un colt sa-mi scrii blogul. :))
    Eu aleg provocare :D

    RăspundețiȘtergere
  23. @Mademoiselle: Pentru voi, adica pentru bloggeri?:)

    RăspundețiȘtergere
  24. da.pentru noi...iar in colt sa scrii pentru dozeinvise.blogspot.com......intelesi?:D:))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Mademoiselle: Bineee! Pentru voi sa fie:)) si cu dozeinvise... e pentru reclama?:)))

    RăspundețiȘtergere
  26. nu :| e pentru cea care ti-a dat provocarea..
    anyway , felicitari ! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. @Mademoiselle: Nu inteleg la ce faci referire, te rog sa-mi explici:) Desenul sa fie pentru tine? Sau cum?:-? Poti sa-mi spui ca nu e suparare:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Te provoc sa faci o postare despre... ceea ce urasti tu cel mai mult. :>
    Si eu aleg provocare. :>

    RăspundețiȘtergere
  29. OKe Mimishor, am sa ma gandesc ce urasc eu:D :) Si am sa ma gandesc si la o provocare pt tine:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  30. m-ai intrebat daca e pentru reclama. :P nu , nu e pentru reclama e pentru cea care ti-a dat provocarea , adica desenul e o provocare din partea mea si implicit al blogului meu :P ! intelegi ? :D n-are ce suparare sa fie. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. @Mademoiselle: A fost o gluma :)))))) :*:*:*:*:* Si daca era reclama nu avea nimic :)) Te pup:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)