Pagini

De ce crazy in love?

Acum cateva zile cineva mi-a spus ce atata iubire pe capu' meu, de unde "crazy in love" ? Si m-am gandit ca probabil si altii si-au pus intrebarea asta, ei bine, numele blogului meu este numele unei melodii cantata de Beyonce, una din favoritele mele, situandu-se pe primul loc mai bine zis, "Crazy in love".
Am sa va pun imediat si melodia, dar nu inainte sa vad spun ca o ador pe Beyonce, nu doar pentru felul cum canta sau arata ci si pentru femeia care este, pentru ca in industria muzicala acum mai toate sunt "toampe" dar ea este cu capul pe umeri si merita tot respectul.
Care este sursa de inspiratie pentru numele blogului vostru?




34 de comentarii:

  1. e ca si cand ai zice ....de ce copilu diminetii si nu copilu serii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt rarait, nu m-am gandit prea mult la numele blogului. Sigur ca m-am inspirat si eu de la altii: Piticu, Chinezu... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Copilul diminetii: pai da, de ce?:))

    @CRisti: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))))) spune: "rau-ratusca-ramurica":))

    RăspundețiȘtergere
  4. pe mine m au inspirat nervii:))ma rog, asa consideram eu la momentul respectiv k i s`ar potrivi numele, au fost primele cuvinte care mi au venit in cap:D

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am gandit ca o sa povestesc ce chestii dragute sau nu se intampla in fiecare zi; m-am cam abatut de la subiect :)

    RăspundețiȘtergere
  6. eu initial am fost sub alt nume, am facut o pauza de aproape un an si cand m-am intors l-am rebotezat anarhie99. De ce anarhie pentru ca blogul la baza se vrea o radiografie a tarii, a tot ce se-ntampla in jurul meu si tare as vrea ca sa avem parte de anarhie=societatea oamenilor liberi, sa refuzam autoritarea politică si sa credem în conducerea bazată pe voluntariat.
    iar anarhie99- vine din filmul tripluXXX tare mi placea stilul de viata si felul de a fi a celor din anarchy99 si pe undeva ma regasesc in acel stil...

    RăspundețiȘtergere
  7. Oo:>
    Eu nu am avut o sursa de inspiratie:]].
    Am vrut doar sa sugereze ce va contine blogul:P
    Adica eu nu scriu pentru altcineva...
    scriu numai pentru mine:D
    Depinde starea mea de spirit:]]
    Am o gramada de poeme pe care nu le-am postat niciodata pt ca sunt chiar ganduri stupide:]]
    Sooo...

    RăspundețiȘtergere
  8. My name. Subtitlul este o adaptare dintr-un vers scris de Nietzsche.

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) funny

    La mine vine tot de la numele unei melodii preferate de la Cradle of Filth - Nymphetamine Fix

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ma concentrez nici nu observi ca sunt rarait. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. m vine de la mimi si fullstop... nu mergea nimic din ce voiam eu si am pus asa :)) !

    RăspundețiȘtergere
  12. sursa de inspiratie pt blog este numele meu :) dc altceva cand eu scriu in el? e blogul meu, deci merita pus numele meu propriu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    Dacă ți-a plăcut în paradisul meu
    mai posește și altă dată!
    O seară frumoasă!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu care ma gandeam ca esti crazy in love...

    RăspundețiȘtergere
  15. E o idee de la americani care mi s-a părut bestială întotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Oandi: nervoaso:))

    @TED: ai ceva cu beyonce? A?:))

    @sophie: :)

    @G.W.: interesanta poveste:)

    @ganduri.aruncate.pe.net. : frumos iubita mea:X
    ia sa postezi si gandurile alea "stupide" :*:))

    @Mircea Florescu : :)

    @Mimi : aa :))

    @teeeoooo: La tine mi-am dat seama:)) ai dreptate:>:>:>

    @ELENA: Cu placere:) Multumesc mult o zi frumoasa si tie:) Sigur o sa te mai vizitez:>

    @Tatookis: Sunt=)) da' doar cand vreau:D:)

    @Zodrac: Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu cand am citit prima data numele blogului fix la piesa asta m-am gandit.:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Hmm...Pai lumea are obiceiu' sa-mi tot modifice numele meu normal, Andreea, si se ajunge la diverse forme care mai de care. :)) Eh, una dintre forme e Andera. Cand am folosit prima data numele asta era pentru un joc online si nu-mi dadea voie sa las doar atat, asa ca am trantit si un "Y" acolo si am ajuns la varianta finala "Andera Y". :)) Cam asa...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Andera Y: Ce chestie:)) amuzant:D:)

    @fatacareaduceploaia: hehe:D

    RăspundețiȘtergere
  20. Acuma vad ca eu n-am raspuns la intrebare:P

    ,,fatacareaduceploaia"...pai a fost ales intr-un moment nu prea inspirat,dar sugereaza faptul ca imi place ploaia(cea calda de vara),si faptul ca imi place sa cred ca,fiind fata,femeie,am puterea de a schimba multe lucruri in jurul meu.:)
    Acum chiar imi place cum suna si nu l-as mai schimba :)

    RăspundețiȘtergere
  21. @fatacareaduceploaia: ce frumooooos:D:) imi place cum gandesti:) femeile pot schimba lumea:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Oh, eu am ales acest nume cu vre-un an inainte sa scriu primul post. Poison, are doua intelesuri: trupa in care canta Bret Michaels, Posion ( cunoscuta melodie Every Rose Has its Thorn)si Alice Cooper - Poison. In rest....aberatii nu prea inspirate. :))

    RăspundețiȘtergere
  23. A, nu nu nuuuu iubire:]].
    Nici nu le mai am mare parte din ele. Pentru ca le scriam sa ma descarc, pe foi si dupa le aruncam:]].

    :*:*:*

    Sunt ganduri ratacite:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa stii ca si eu m-am intrebat acest lucru, de unde vine denumirea blogului, ce reprezinta. Acum am aflat. :)
    O seara frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  25. Pai..la mine e mai greu de explicat. nici eu nu stiu exact de ce am pus xtc-smile"..aveam probabil un moment de inspiratie si eram si intr-o perioada in care totul mergea bine, eram toata un zambet si asta a iesit:d iar la titlul blogului m-am inspirat si eu din "Praf de stele" de la Vita de vie:X

    PS: adooor melodia si de fapt cam toate de la Beyonce:X

    RăspundețiȘtergere
  26. Lillee:) acum ai aflat:D

    @Vér. : Foarte fain:D imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  27. hahaaa:)) era un film "ink heart" si mi-a venit ideea pt blog : ink heart for poem:))

    RăspundețiȘtergere
  28. Dap, am aflat.
    Numele blogului meu este simplu si explicat tot acolo ( sub titlu )
    Cugetari stocate. Din simple ganduri, cugetari stocate.
    Simplu, nu?

    RăspundețiȘtergere
  29. I quit my job only to play my favourite Games Online
    on http://allgamesonline.org
    Ofcourse i am joking

    RăspundețiȘtergere
  30. In cazul meu, numele blogului a fost inspirat din versurile melodiei 'Basket case' (green day) : Do you have the time, to listen to me wine, about nothing and everything all at once? ;))

    RăspundețiȘtergere
  31. @Cristina: Foarte faine versuri:D faina melodia:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)