Pagini

Like a boy...

Chiar, ma gandeam, oare cum ar fi daca am actiona si noi ca baietii? Mai ales in dragoste, cum ar fi daca s-ar schimba rolurile? Dupa parerea mea, foarte amuzant! Haha, sa vezi un baiat smiorcaindu-se, implorand o fata sa nu plece, sa... mai stiu eu ce? N-ar mai fi baiat/barbat, nu? Dar sa stiti ca ar fi benefic pentru ca poate si-ar da si ei seama unde gresesc, si poate ca nu ar mai rani fetele... nu? Ehm, eu m-am gandit, am sa ma comport "like a boy" de acum in colo sa vedem ce se intampla, bine ca si-asa nu sunt departe, mai ales "in love", dar decat sa fiu fraiera si sa plang toti fraierii, mai bine ii bag pe unde au iesit si gata! 
UUu.uuu! Si melodia! Enjoy!

27 de comentarii:

  1. Am avut si eu mici experimente de genul si au dat roade ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm ... acel "like a boy" cuprinde si "casual sex"? ca nah, baietii poate sunt prea timizi ca sa intrebe. :D :))

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost chiar tare faza aia cu schimbatul rorurilor! genial!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma tu vrei o cariera de ginecolog :)) beyonce -if a were a boy merge :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da ar fi interesant sa schimbam rolurile ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiecare femeie trece la un anumit moment prin etapa asta.Important e ca nu tine mult...:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Si daca au iesit pe usa,ii bagi inapoi?Poate voiau si ei sa se duca la o taina de-a baietii si tu? Ce faci?Ii opresti?Nu-i frumos.
    Poate vor sa se duca pe faleza sa admire Dunarea,la o berica ,la padure sa vada daca mai este cap de linie acolo...Vezi,asa sunteti voi fetele:daca baietii uita putin de voi,deveniti rele.Si de cate ori te-ai smiorcait tu dupa vreunul?Poate dupa ala de la "Traian" sau ala de la "Titeica"?Vrei sa fii "boy" sa iubesti ca unul?Pai mai intai tre' sa stai pe la monument si pe Corso fo doi anisori,uitandu-te lung dupe toate gagicele,sa inveti sa te lauzi cu toate pissy pe care(nu) le-ai avut si dupa aia sa fii in stare sa-i spui fetei ca te arunci de pe posta in fantana daca nu iese cu tine...E?Sa te aud...

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar,ai idee,o fi deschis la King?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ela: Deci trebuie sa incerc:))

    @INTJ: Ma abtin:D:))=))))))))))

    @ony: hahahA:D

    @G.W.: Nuuu!:)) Raman la dreptul meu=)) nu vreau sa trece "pe mijloc" =))

    @Denisa: foarte:X

    @fatacareaduceploaia: eee :)) mai stii ca o sa tina?:))

    @tatookis: =))))))))))))) Hai ca m-ai facut sa rad:)))))))

    Si referitor la smiorcaiala:P nu prea sunt genul:P iar de restu: =))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca nu scotea cheloo - Apel la sinceritate nu te gandeai cum ar fii sa schimbi rolurile:))

    RăspundețiȘtergere
  11. =)) da=)) iti dai seama, daca nu era aia si asta cu "like a boy" :)

    RăspundețiȘtergere
  12. cat ador melodia asta :X as dansa non stop pe ea :))

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Mereu ii zic mamei ca trebuia sa ma nasca baiat, da'... deh! Am iesit fata cu apucaturi baietoase! =)) Oricum, mi-ar fi placut sa fiu baiat...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Nymphetamine : da, te cred:X:X:X si eu:))

    @Andera Y: :)) Cam asa sunt si eu:)) am si momente de "sensibilitate" dar in rest sunt mai baietoasa:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga mea... dar deja s-au schimbat rolurile.
    Baietii se indragostesc, sufera, se zbat, ameinta ca se sinucid daca ii parasim.
    Sunt socata de asta, dar e adevarul. :)
    Nu am mai intalnit de mult un barbat adevarat, detasat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Asa asaa!:]] Cu tupeu! :]] Baiatu' mamii!>:D<

    Oricum, de ce sa plangi?;;] Suflete si zambete poti si tu sa frangi!\m/ Yaa:]]

    Tare piesa!:X

    RăspundețiȘtergere
  17. E chiar bua ideea... Nu ca eu as fi fata non-stop :D:D... Ar fi genial sa ne transformam in baieti, dar sa avem si experienta de "fete" in noi :>

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt total de acord cu tine :)) chiar am scris asta in ultima mea postare: Girls just wanna have FUN! poate treci pe la mine si citesti >:D< te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Monica, de multe ori se inverseaza rolurile. Deci nu e ceva iesit din comun. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Bianca Dobrescu: Pai, sa vedem:-? Cand zic schimbare de roluri ma refer la comportament, nimic mai mult, nu vorbesc despre comportamentul barbatilor care uneori este deplorabil, ma refer la taria de caracter:) Cum ai zis si tu, femei tari, tari la carater precum un barbat, un barbat adevarat, nu un plangacios... etc:)))

    @Bia.: Pai sunt baieti:)) nu sunt barbati:)

    @ganduri.aruncate.pe.net.: nebunici:))) asa mi-a mai zis un prieten: "bai mona, bai baiete! " :)) am ras=)) wai:))

    @Christina: Dap:D

    @Stefania: Daaa!!! Insa nu sa devenim baieti:)

    @Casiana: Normal ca trec:* KisseZ!

    @Cristi: Ehm, nu prea cred:P majoritatea fetelor fac compromisuri... baietii o las balta si gata... deci nu se inverseaza de chiar asa de multe ori:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Baietaas!:]] Parca vad urmatoarea postare: Vai ce bine-i sa fii baiat! Buna-i tuicaa!=]] Sau cum ar zice Adrian Tutu: "Nimeni nu desparte tigara de alcool"\:D/ :]]. Mi te imaginez baiat!:]]

    RăspundețiȘtergere
  22. @Alexandra: :)) thnks:))

    @ganduri.aruncate.pe.net.: Amuzant, ha?:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Heeei, dar vad ca tu ai o impresie destul de gresita. Stii cati barbati am intalnit care implorau femeia iubita sa nu plece? Ohooo, stii cat sunt?
    Nu ma dau exemplu pentru ca nu-i frumos, dar te asigur ca exista muulti. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. @Lillee: Pai am, pentru ca eu pana acum nu imi amintesc sa mi se fi intamplat, sau sa se fi intamplat vreunei prietene:-? se poate sa existe:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)