Pagini

Scuze!

 

In primul rand, va datorez scuze pentru ca absentez, si in al doilea rand, vroiam sa va spun unul din motivele pentru care absentez este ca am inceput sesiunea, daaa... mai bine zis "stresiunea" vorba unei fete, si pe langa asta mai am 10000000 de chestii pe cap si mai vine si caldura asta si ma, ma, ma enerveaza!

Sper sa-mi fie acceptate scuzele, va pup si ne mai "citim"!

30 de comentarii:

  1. pai ce sa zic ....treci in casa si invata :-w sau nu mai ai voie afara

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai bafta, La Multi Ani pentru mâine si sa ne dai vesti bune la sfârsitul lunii iunie. Fara boabe!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dan: Sar'na:D Sper! :D O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa bafta si sa sti C.L.M. ca viata de student este cea mai frumoasa...cu timpul o sa-mi dai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi cf acolo cu facultatea si la multi ani pentru maine,:*!

    RăspundețiȘtergere
  6. @gabriella: sar'na!!!:X esti o dulce!

    @Christina: Sar'na scumpo! La multi ani si tie:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Spor la invatat si bafta la examene!!Te imbratisez cu drag!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. succes, succes:* se accepta, perioada asta oricum e un stres pt toata lumea:)) de abia astept sa vina vacanta...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Roxy: Multumesc mult! Hugs:X>:D<

    @Vér.: Sar'na:D ma bucur:) inteleg, probabil din cauza vacantei e atata stres:)):X:>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. mama ei de stresiune....stiu cum ii abia astept sa scap:)))tu drept, eu management:)):))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dee*Dydy: auuu, te inteleg, am pe cineva si eu la management:) las' ca mai e un pic:)) doar 1 luna=))))))))) Bafta:* te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  12. Bafta ! :)
    Incep si eu curand :P
    Sfat: nu lasa pe ultima seara tot ce ai de invatat :))

    RăspundețiȘtergere
  13. sarna iulie:D bafta si tie:d multumesc pentru sfat:) asa n-o sa fac:D

    RăspundețiȘtergere
  14. bafta la ce ai tu de invatat si da iti accept scuzele:))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai atunci ce sa zic decat "Bafta" si daca mai ramane cate o restanta, nu-i bai, se zice ca n-ai fost student adevarat daca n-ai avut macar o restanta :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Bafta maxima in sesiune! La multi ani tuturor copiilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Irina: Lasa ca eu nu vreau sa fiu student adevarat=)))))

    @Denisa: Sar'na:X imediat ma uit:X

    @Mircea Florescu: multumeeeeeeeeeeeeeesc:X

    @Cristi: Sarna:X LMA:X

    @Sophie: Ms:X

    @G.W.: Multumeesc:X

    RăspundețiȘtergere
  18. Scuzele sunt acceptate :)
    Multa bafta in sesiune!!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)