Pagini

Relaxare

Uite asa ma relaxez eu cateodata, desenand si ascultand muzica!
 Ia uite si ce "capodopera" mi-a iesit, aaa? Recunosc iepurasul nu imi apartine in totalitate, m-am inspirat, dar restul e creatia mea, hi hi hi.
Place? 
Va marturisesc ca ma bucur ca am acest talent! Ma consider un pic mai "speciala", stiind ca nu toata lumea se pricepe la desen.
Voi ce talente aveti?

P.S.: Desenul este pentru un concurs:)

41 de comentarii:

  1. Una din piesele mele preferate de la Avril!\m/

    Si desenul...:O:O:O OMG, girl!:X E superb!8-> Eu nu am niciun talent:D.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ganduri.aruncate.pe.net.: thnks:X eeei, trebuie sa ai un talent, cauta-l:D te puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup:X

    RăspundețiȘtergere
  3. :X:X:X:X:X Ha haaaa :X:X:X:X:X:X
    Ce mandra ma simttt !!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. sweeet honey bunny, vaiii ce ochisori are!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am!:]] efectiv nu am niciun talent:]]...
    Hmm:-? Baietii se pupa cam rara:-? :]] :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. talentul meu e ca sunt a dracu de comic :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ganduri.aruncate.pe.net.: eu zic, ca ai talent la scris:P La poezii:P si nu ma contrazice ca te spargg!!!:))Ce e cu baietii?:-?

    @G.W.: talentul e ca esti al dracu? sau comic?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. ai si talnetul de a scrie, nu doar de a desena :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sar'na:D si tu ai talentul de a scrie:X

    RăspundețiȘtergere
  10. "Nuuu" te contrazic:-"... Asta nu e un talent!:]] Si... ce e cu baietii, baietas?o.O Uiti ca te-ai reincarnat in baiat?:>:]]

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti foarte talentata. Eu spre exemplu ma pricep sa compun poezii. Insa niciodata nu am publicat vreuna. :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu ma relaxam la fel, când aveam timp. Uita-te la an...
    http://danvaideanu.blogspot.com/2009/03/caii-moshului-sisiphe.html

    RăspundețiȘtergere
  13. oh, da :)) nu am cuvinte pentru desen, e fabulos.
    Felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  14. sunt comic sau a dracu sau a dracu de comic sau comic a dracu :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Super frumos desenul, ai talent. Mult succes la concurs :)

    Ce talent am eu... Imi placea sa cred ca la scris, dar ma las pagubasa.
    Uite, aici cred ca este un gram din talentul meu:

    http://cugetaristocate.blogspot.com/2010/01/unde-era-talentul.html

    http://cugetaristocate.blogspot.com/2010/01/goliciune.html

    http://cugetaristocate.blogspot.com/2010/05/pentru-micul-artist.html


    :) Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. e simpatic e iepurasu' ala :"> :X:X:X:x

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos desenul. Multi ar vrea sa aibe talent la desen si nu au. Ai grija ce faci cu acest talent, nu-l lasa sa se iroseasca! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte misto desenul! Eu am asa de multe talente ca nu stiu acum sa-ti zic unul dintre ele. :D

    RăspundețiȘtergere
  19. @ganduri.aruncat.pe.net.: nu chiar m-am reincarnat, incer sa-mi transform mentalitatea un pic :)))))))= ))) hahaha
    Si e talent! Asa ca Taci ca ma fac "fato-baiat" rau si vezi tu apoi:-w :X:X:X

    @Suflet de curva : Multumesc:X :) hmm:) Interesant, ia sa postezi sau sa-mi trimiti mie pe mail sa vad si eu:D Te rog:d

    @Dan: Foarte frumos:) sunteti talentat:)

    @tattookis: multumesc:X

    @Lillee: Sar'naaa! Si eu te pup:X si tu esti talentata sa stii:X imi place, m-ai uimit:)

    @ony: duaa:X

    @I.M: Sar'na:D Incerc:D Sper:X

    RăspundețiȘtergere
  20. @G.W. : =)) Deci esti de toate:))

    RăspundețiȘtergere
  21. cand intru pe messa da-mi buzz sa iti arat eu desenele :))mele:))

    RăspundețiȘtergere
  22. awwwww! :X:X:X
    cat de sweet e iepurasul! :x
    te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. @Copilul diminetii: bine :D

    @fatacareaduceploaia: multumesc:D:)

    @Cristi:Ms, spune macar unul:D

    @Once Upon a Smile: Thnks:X Si eu te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  24. hee:D ce frumos e desenul si melodia la fel:D

    RăspundețiȘtergere
  25. The same. :)) la fel ma relaxez,imi place desenul si ma bucur ca si eu stiu" sa desenez:> :))hah' inspirata bineinteles. Imaginatia lasa de dorit,nu vreau sa iasa un monstru:))

    Hugs>:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. @Alice: multumesc:X

    @Little leisure: ma bucur ca si tu esti talentata:X Kiss:X

    RăspundețiȘtergere
  27. Paiii. habar n-am sa desenez , delooooooc! casele mele seamana a avioane iar iepuri nici nu ma chinui sa incerc ca mi-e frica ce ar putea iesi. Nu stiu daca am un talent , imi place sa cant si sa scriu .Hmm , poate iese ceva :))

    Foarte frumos desenul ! Te invidiez , cred.!

    RăspundețiȘtergere
  28. @Mademoiselle: Frumos:) Si mie imi place sa cant, desi nu prea am voce:) cine stie poate esti o vedeta in devenire:>

    Multumesc, esti o draguta:)

    RăspundețiȘtergere
  29. vedeta in devenire !? eu ? :)))
    imi place sa cant dar talent n-am :))
    stii , ma gandeam probabil rasul meu e un talent :))
    nu mai are nimeni ras ca al meu :x.

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumos mod de relaxare,talentul meu sunt convinsa ca este scrisul.
    Dar mai trebuie multa munca,:d.

    RăspundețiȘtergere
  31. Cute bunny!
    Talente?Hmmm...Cred ca sunt printre putinele persoane care nu au asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Ok, poate ca e un talent... Dar nu e talent in creatiile mele!:]] Tzac

    daca ma bati, te sinucid!=]]

    RăspundețiȘtergere
  33. @Ela: :) eu cred ca ai, ai talent la machiat:D zic eu:D Te pricepi foarte bine!:X thnks:X

    @ganduri: Eee:)) Daca mai apuci, ca te sinucid eu inainte:))

    RăspundețiȘtergere
  34. sincer, eu vreau cu orice pret sa cred ca n-am nici un talent ... ca sunt "just the average human".

    RăspundețiȘtergere
  35. @INTJ: ehm:) deci ai... dar nu vrei sa crezi!

    RăspundețiȘtergere
  36. Interesant mod de relaxare dar nu-l practic .Eu ma relaxez cu o melodie gen :
    http://www.youtube.com/watch?v=1S35THmZD_E sau
    http://www.youtube.com/watch?v=ZSK9kkM7GL4&feature=channel_video_title

    Ps:sau o vizita la piscina, totdeauna ma relaxeaza X:

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)