Pagini

Pentru ca... cand te mananca, te scarpini!

Da da, mai stiti ca acum o luna si ceva ziceam de tipu' ala, gata, nu-l mai sun, nu nimic, ei bine azi ma manca undeva, sa-l sun sa vad ce face, si iar incepui, sa-mi dea explicatii sa nu stiu ce , sa ma lamureasca, bine ca el ma lamuri ca doar nu se intelege cu nebuna... dar ma intreb eu ce imi veni? De ce ma gandi la el? Ei? Stie cineva vreun raspuns? Si culmea, imi zisa nu stiu ce de aia, si ma scoase din sarite, incepui sa fac iar ca "trenu' pe balota" si iar nu facui nimic, mai nou cica am aere... dar totusi de ce mama naibii il sunai? De ce?
De ce nu pot sa-l uit? 
DE CE?

Ps.: Din prostie? Sa stiti ca nu ma supar... eu recunosc cand sunt proasta! :D

35 de comentarii:

  1. acum ai fost funny , nu proasta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pt ca nu vrei ..nu exista "nu pot" ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. exista asa zisu "dildau" te face sa uiti de tot=))

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am zis ca nu pot:) ma intrebam de ce :))

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru ca noi oamenii suntem inzestrati cu o curiozitate nesfarsita...

    RăspundețiȘtergere
  6. pt ca NU VREI ....ia nu te mai intreba de ce "EL" intreabate de ce shaorma este cu lipie si nu este cu hartie..sau dc apa este transparenta si nu este siclam ..sau de ce udrea este blonda SAU de ce populatia vrea a il inpuste pe basescu...

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce? dintr-un amestec format in mare parte din nostalgie si restu' "suflet bun" (ca banuiesc ca n-ai sunat "sa vad ce face" asteptand cu infrigurare sa ti se planga la telefon).

    RăspundețiȘtergere
  8. pentru ca e iubirea aceea de adolescent care tinde sa se maturizeze si acest comportament este normal si eu am patit-o .

    RăspundețiȘtergere
  9. ma regasesc in ce ai scris aici :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Probabil pentru ca este prea devreme ca sa il uiti de tot. Nu pot sa-ti dau sfaturi, pentru ca nu sunt in masura, iar daca l-ai sunat asta e, faptul e consumat. Incearca sa nu-l mai sunti pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  11. De ce?
    Pt ca ca nu-i usor sa uiti pe cineva care a isemnat sau inca mai inseamna ceva(desi uneori nu ne placa s-o recunoaste)pt tine.
    Pt ca oricat de usor e sa-ti spui ,,gata,nu-l mai iubesc",inima nu se conformeaza asa usor.
    Pt ca uneori doar timpul ne lamureste ca unele lucruri nu-s sortite sa se intample si pt ca tot el ne demonstreaza ca nu trebuie sa ne mai facem rau singuri si sa ne mai amagim cu lcruri care nu merg sau nu -si au rostul.
    Sper sa-ti revii...>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. @29decembrie: asa e... uneori prea multa curiozitate:)

    @Copilul diminetii: stiu si eu...:-??

    @INTJ: Cred ca acesta este raspunsul corect, pentru moment m-am gandit ca a patit ceva si am vrut sa fiu sigura ca e bine... dar...

    @G.W.: Interesant mod de a te maturiza:)

    @Merloo: Ufff:D

    @Irina: O sa incerc:)

    @Denisa: :))

    @Sophie: eh:))

    @Fatacareaduceploaia: recunosc a insemnat si mai inseamna, dar nu stiu daca eu mai insemn ceva pentru el... nu-mi plac chestiile astea, nu-mi place deloc sa ma gandesc la asta:-??
    Multumesc mult>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu te joci tu cu amintirile crazy girl!:*:*
    Da-l in pisicii ma'sii:-j. Nu vezi ca-i fraier?

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu cred ca e ceva perfect normal. atata timp cat vrei sa faci ceva nu te mai intreba de ce o faci... Don't worry.

    RăspundețiȘtergere
  15. E normal ceea ce ai facut. Sa nu-ti mai pui niciodata intrebarea daca esti proasta. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @ganduri.aruncate.pe.net. : :)) bine bine:)

    @poison: Am sa incerc:D:)

    @Cristi: Bine am inteles:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Am scris rapid. Cred ca ai inteles ce am vrut sa spun. Nu e bine tot timpul sa dam vina pe noi insine. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Cristi: Da, mai bine dau vina pe altii :))

    RăspundețiȘtergere
  19. @Invizibilul: Comentasi tu repede:P

    RăspundețiȘtergere
  20. aha aha:)) true baby, true! De ce? fiindca uneori suntem fraieri de'a dreptu' cand nu ne dam seama ca nu meritaaaa! vorba andreeei, da-l in pisicii ma'sii:)):*:*


    hug>:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. Pentru ca ii dai prea multa importanta si refuzi sa ti-l scoti din minte. :) Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu pot sa nu ma intreb: De ce NU?

    RăspundețiȘtergere
  23. pentru acelasi motiv pentru care si eu am facut aceeasi chestie! :3
    pentru asta si pentru alte cateva chestiute/

    RăspundețiȘtergere
  24. @Shaman: de ce da?

    @Kiraa.: offf :) :-s

    RăspundețiȘtergere
  25. finca pentru si deoarece intr-ucat esti o fitoasa capricioasa,suparacioasa si ofticoasa de bengoasa ce esti tu;pai daca musiu nu ti-a mai dat nici un semn(nu tu un sms sa-ti zica ca el e picasso,nu tu un bip sa-l suni tu ca el nu mai are minute,nu tu un mesaj cu valatuci de fum ca indienii comansi in razboi cu apasii,ninica,ninicuta) ce ti-ai zis?sa vezi ca coate goale-mate fripte asta m-a uitat si mi-a sters numaru' din agenda;asa ca ia sa fac io un pustiu de bine cotorontului si sa-l intreb de sanatatae,tatae ai imbatranit si ti-ai uitat iubirile tineretilor cu ochi alunecosi si inima zburdalnica...gata ca seamana a post;hai pa!

    RăspundețiȘtergere
  26. @tatookis: =)))))))))))))))))))))))))))) cum spuneam, asa tata! asa fiu! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. macar tie ti-a raspuns, eu inca sunt in stadiul in care nu imi raspunde nici la apeluri, nici la mesaje. Si ma intreb degeaba de ce nu are curaj sa-mi vorbeasca...si imi spun in zadar ca TREBUIE sa trec peste...c'est la vie :)

    RăspundețiȘtergere
  28. @zbor de fluture: Imi pare rau:) trebuie sa treci, si vei trece:) Te pup

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)