Pagini

Super Bass!

Stimati bloggeri (m-am facut fata "serioasa") sa va arat cu ce melodie imi incarcac bateriile:
Nu stiu daca sunteti adeptii acestui gen de muzica, dar mie una imi place tare mult Nicki, nu neaparat ca le are cu cantatul ci si pentru cum arata, e buna rau ( nu-s pe invers), adica mi se pare ca arata a "femeie" pe langa alte schiloade care n-au nici cur in pantaloni, care cica sunt sexi, vai... cine mai e ca ele, doua bete infipte-n cur, aparat de mers pe drum, ha ha ha!
Sunt de acord nici grasa, sa ti se vada suncile cum mai vad pe la altele vara cu pantaloni scurti (mai bine zis chiloti) si cu bucile p-afar' de ti-e si sila sa te uiti la el, dar nici bat!
Voi ce preferati, femeia "snur" sau femeia "femeie"?
(Cu argumente)
Vreau raspunsuri si de la femei, cum le place lor sa fie: 
"snur" sau "bine-facute"? 
(Asta asa doar pentru cultura mea generala.)

"Boy you got my heartbeat runnin’ away
Beating like a drum and it’s coming your way
Can’t you hear that boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Yeah that’s that super bass"

P.S.: Titlul nu cred ca are vreo legatura dar ideea postarii mi-a venit pe moment, si imi place prea mult melodia ca sa schimb titlul! Ciudat, dar...
P.S1.: I think I'm love dar las' ca-mi trece!

33 de comentarii:

  1. sa vezi bassu de la melodia lu markone1 feat Cheloo - crazy as fuck :X:))stai cuminte

    RăspundețiȘtergere
  2. femeia full option este minunata dar destul de greu de gasit:tractiune 4x4(picioare lungi,maini fine),airbaguri frontale cu senzori de privire,faruri cu xenon(ochi cenusii-albastri,alunecos-iubitpori),tapiterie nonconformista,calculator de bord sensibil la glume si un portbagaj generos(care sa umple bine blugii)...
    in rest e bine ca doar crezi :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai femeia şnur este fără ţâţe şi fără cur! Trebuie să aibă şi nişte forme, că d-aia e femeie! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. logic ca toata lumea o sa aleaga femeia "femeie ":))...

    RăspundețiȘtergere
  5. well , arata foarteee bine Nicki.
    mie-mi place cum sunt , nu sunt nici bat si nici butoias .. mi se pare ca asa e cel mai bine, mai bine de atat nu se poate .. desi uneori imi dezvolt anumite complexe. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Monica !
    Ştiu că aştepţi răspunsuri de la femei dar nu m-am putut abţine să îţi spun ce fel vrem noi femeile pentru a şti voi cum trebuie să fiţi .
    Deci nouă ne plac femeile "şnur-bine-făcute" adică pe scurt femeia "femeie" .
    Argumente , orice argument este valabil.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si pe mine ma enerveaza rau schiloadele fara nicio forma, care se mai cred si mari bunaciuni. Eu una nu's deloc grasa,da' nici vreo slabanoaga anorexica. Deci clar prefer sa fiu mai bine facuta si cu ceva forme decat un bat care abia se tine pe picioare.

    PS: si mie imi place Nicki, arata foarteee bine. ea ar trebui sa fie un model pt fete, nu astea care-s numai piele si os.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt de aceeasi parere. Mai mult imi plac fetele bine-facute decat cele şnur.

    Mie mai mult mi se pare ca arata sub-nutrite fetele alea slabe fara forme, fara nimic, cu toate ca ele zic ca arata bine si sunt slabe si etc.
    Dar nici frumoasele peisaje ale caror şunci se revarsa peste bata pantalonilor si care poarta haine mulate pentru a-si arata frumusetea şuncuniană nu imi plac, pentru ca nu sunt deloc estetice (Cel putin mie imi vine sa vars cand mai vad si cate una foarte grasa cu bikini care stau sa se rupa pe sub colantii extra-mulati ce le strange "Shunka")

    Femeia "femeie" este esentialul frumusetii. Ea nu e nici muritoare de foame pentru silueta, nici femeie ce mananca numai sandwich-uri si chipsuri la fiecare masa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ei, snur! Evident ca facute si inca foarte bine facute, cat mai bine facute! Ce as avea de... facut, daca nu e bine/buna (de)... facut?!

    RăspundețiȘtergere
  10. Draguta melodie, sunt unele fete grase sau "snur" de la mama natura si nu au cum sa faca modificari. Dar abele trebuie sa se poarte comform masurii pe care o au ca am vazut si fete grase de se mandreau si cu sunca afara. Mai sunt unele fete desi sunt slabe vor sa fie si mai slabe ,..mare greseala, o fata trebuie sa aibe si rotunsoare:P

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu prefer femeile femei. :))
    Decat vedetele astea cu sticsuri in loc de brate, cu crengi in loc de degete si cu scobitori in loc de picioare.

    P.S.: Nu-s pe invers. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. O femeie care se respecta pe ea insasi are grija de imaginea ei... nu trebuie sa se aranjeze pentru barbat ci pentru ea . Pe langa faptul ca trebuie sa fie eleganta si ingrijita trebuie sa aiba si un comportament demn de o femeie.
    Am citeva cunostinte care se pling ca la ele nu se uita nimeni, de ce ? normal, daca nu se machiaza, nu fac eforturi sa slabeasca, sa-si aranjeze parul etc...cum vrei sa fii atragatoatre pentru un barbat? tin cont de faptul ca Dumnezeu nu prea te-a inzestrat cu "frumusete naturala"...Ce am observat mai grav e ca femeiele maritate se uita la alte fete , mai ''tinerele'', si deja le eticheteaza intr-un mod vulgar desi sunt elegante si curate. Inteleg acele femeii care deja sau plafonat si isi dedica viata copiilor .Din cauza problemelor uita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nici eu nu-s de acord cu ,,femeiea scobitoare".
    Din punctul meu de vedere,e bine,ca femeie,sa fii undeva la mijloc.
    Imi imaginez ca,daca as fi barbat,nu mi-ar fi facut placere sa fiu cuplat sau sa tin in brate o ,,o scobitoare".

    RăspundețiȘtergere
  14. Deci in concluzie toata lumea prefera, femeia "femeie" dar atunci de ce majoritatea baietilor se uita dupa "snurulete"?

    RăspundețiȘtergere
  15. @Copilul diminetii: am vazut, nu te mai lauda atat:))

    @tatookis: deci trebuie doar sa crezi?:))

    @Cristi: Pai aia zic si eu domne:))

    @Bianca Dobrescu: ma gandeam eu, :) E bine sa fii propriul model:)

    @G.W.: stiu, nu e cne stie ce:)

    @Mademoiselle: Nu cred ca exista om fara complexe:) Da, Nicki e faina:X

    @SoriN: Buna Sorin, nu neparat, astept pareri si de la barbati, in special de la ei:)

    @Vér.: Imi place, ce spui tu acolo:) ADEVAR!!!

    @Stefania : Buna gandire:) De acord!!!:D:D:D

    @liviuvelar : Daca nu ar fi buna te-ai lega cu ea la pantofi=))

    @Pauza De Tigara:Hmm, asa e, eu cred ca totul tine de cum ne vedem noi, probabil de'aia apar si complexele:) Cu cat esti mai multumit de tine cu atat vei fi mai apreciat ca om...:)

    @Mimi: Stai linistita nici eu nu sunt:))

    @gabriella : Cam asta e greseala care predomina, femeile dupa ce isi fac o familie se dedica total sotului, copilului, stii ce nu inteleg? De ce se mai plang?

    @fatacareaduceploaia: La mijloc!!! asa asa:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu trisez un pic si nu aleg doar o varianta,ci pe ambele.Imediat explic.Da,recunosc ca este frumos ca o femeie senzuala sa aiba forme dar daca o fata intra in tiparul slaba,fara... si fara...asta nu inseamna ca nu poate sa fie placuta ochiului.Oricum femeia este in primul rand om si trebuie sa fie placuta sufletului mai intai de toate,indiferent cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  17. I almost forgot.Am facut provocarea data de tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Ela: :) TRebuia sa sparga cineva gheata:) hehe:) e adevarat ca femeia trebuie vazuta ca om, insa mai intai de toate aspectul fizic sare in ochi:) bine punctat sa stii:D

    Am vazuuuuuuuuuuuuut! Eeee superba:X

    @ony: :D dap:X

    RăspundețiȘtergere
  19. ieri mi-a puso si mie soramea melodia.am zis ca nu mio place.da chiar e dragutsa :d .eo cred ,ca totul depinde de tine ..daca vrei sa arati bine,arati..daca vrei sa ramai slaba si etc ramai.am putea fi mai optimiste si abitioase si nu ar mai exista "shururii" ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. I LOVE that song!!! I love her hair and atitude!!!
    Kisses from Brasil!!!
    Dani.

    http://myvanitydiary.blogspot.com/

    Obs: Here in Brasil, today is Mother´s day and on later I´ll make a especial post!!! Take a look later!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Coreeect!:]] Decat scandura si plata, mai bine mai facuta:]]. Asa zici ca mergi pe bete:]].

    RăspundețiȘtergere
  22. @DANIELLE ARRUDA: ME too:X oke I'm gonna visit you! KisseZ dear:X

    @ganduri.aruncate.pe.net.: =)) Ce-mi place! vezi ca stii?:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  23. @shaman: fiecare cu gusturile lui:P

    RăspundețiȘtergere
  24. haha, first i found a brazilian fashion blog and now my first romanian fashion blog.... it's always interesting to findso many different blogs frpm different countries -so cool! a pity i dont understand romanian ;)

    greetz from berlin!


    katja

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma rog... eu cam asa sunt=]] Cum am zis... adica nu scandura, ceva mai facuta:)) Si nu prea am cum sa slabesc atata deci de aia imi sustin parerea=]]

    RăspundețiȘtergere
  26. @Katjusha sleepless in Berlin: Hehe:) I'm glad that u found me:) Welcome to my blog:> Hope to see ya soon:>

    @ganduri.aruncate.pe.net.: Si eu sunt la fel:) Oricum eu sunt de parere ca cine ma place, ma place si asa:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Cum vreau eu sa fiu? Snuuur. Nu asta e si parerea sotului meu, dar deh...te pui cu nebuna?

    RăspundețiȘtergere
  28. Lillee :)) ce simpatica ai fost:))

    RăspundețiȘtergere
  29. :O aaa mie imi place Nicki ca e voluptoasa si nu se ascunde:D, iar eu...:"> sunt putin slabutza:)):">, dar na greu ma ingras....

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)