Pagini

Make up!

Ela, m-a onorat cu un machiaj pe care l-a facut special pentru mine! A iesit superb (pe fata ei, nu si pe a mea)
Iata fotografii cu super-machiajul ei:
  Super, nu?
 
 Esti o scumpa! Sar'na!!!
Si............. acum dupa cum i-am promis, am incercat si eu sa fac un machiaj asemanator, care nu a iesit tocmai cum trebuie, dar am incercat.
Iata si machiajul meu:


Sper sa-ti placa Ela!

Si unghiile mele, ca nu m-am putut abtine. Deci ce parere aveti? 
Seamana da' nu rasare, a?



44 de comentarii:

  1. Daca ti-as spune ca rujul se face din cadavre de animale, ce zici de treaba asta? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ambele sunt frumoase.Bravo!Chiar va pricepeti.

    RăspundețiȘtergere
  3. amandoua arata supeeeer :x


    eu nu pot face asa ceva nici cu doua maini drepte :))

    >:D<

    cat despre unghiute, delir!

    have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce'mi plac unghiutele si bretonul:d

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mally: Multumesc:X

    @Cristi: nu tine:P stiam ceva ceva:P ca cica ar fi din untura de caine:P Dar ce conteaza:))

    @fatacareaduceploaia: Multumesc:) eu mai am multe de invatat:D

    @julie: Multumesc pentru unghiute:D Si pentru machiaj:X sa stii ca daca incerci poate iese cva, ca asa am zis si eu:) Dar incerc:D bafta:X

    Si te pup dulce:X

    @Alice: Multumesc mult:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Te sigo me gusta mcuho tu blog :D
    espero que t epaases besos
    http://quedigandemiloquequieran.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb la ambeleee! :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu n-as fi in stare. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. @29decembrie: multumesc mult:X si tu:X

    @Meritxell.: gracias:X y yo te voy a seguir:X besos:X

    @Mimi: sar'na:D Ei nu? ia incearca:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Da mai Cristi, da' uite cum prinde viata pe buze! Nici eu n-as fi în stare sa-mi fac asa ceva! Mi - nu - nat!!

    RăspundețiȘtergere
  11. stai sa vezi daca ma machiez eu ...

    RăspundețiȘtergere
  12. este cam greu...hmmm...nici in o mie de ani nu as reusii, felicitari la amandoua...:):):)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand fetele nu au ce face...se machiaza =))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Francezu: si cand baietii nu au ce face, le admira:P

    RăspundețiȘtergere
  15. A iesit foarte bine!Un mic sfat:data viitoare pune fardul deschis pe o portiune mai lata ca sa para pleoapa mai mare.
    Te pricepi,degeaba zici tu! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi plac ambele variante. Nu prea seamana dar sunt foarte frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Bianca Dobrescu: Multumesc:D Inteleg inteleg:)

    @Ela: Eu incerc dar am pleoapa mica si se acopera de fardul colorat:) dar mai incerc:D deja incepe sa-mi placa :>:>:> hihihihihi:D

    Ma pricep dar nu ca tine:)

    @Lillee: Multumesc, am vazut si eu ca nu prea seamana:D dar merge:D Incepatoareee:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Oricum sincer l-ai facut bine!Nici nu ma asteptam la ceva naspa pentru ca esti o fata frumoasa cu trasaturi dulci si nu avea cum sa iti stea urat!
    Eh nici eu nu pot sa zic ca ma pricep dar incerc una alta si pana la urma tre sa iasa ceva.

    By the way nice nails!Foarte sexoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. ador unghiile alea ... vreau si eu :"> :X:X:x

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce draguuut! M-am apucat si eu sa fac diverse incercari, da' pana sa-mi si iasa ceva... mai am de asteptat. =))) De semanat parca nu prea seamana, da' imi plac ambele variante. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. @Ela: Ma salveaza fata:)))
    Multumesc multumesc:X

    @ony:Sar'na:D Pai sunt simple de facut:D

    @Denisa: Sar'na:D

    @Andera Y: Ia sa-mi arati:D:D:D ma anunti cand postezi ceva:>:>:> Da?:X Te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  22. wau da va pricepeti :) chiar imi plac :X

    RăspundețiȘtergere
  23. O:> Cat de taree!:X:X Ce-mi plac unghiile!=p~

    RăspundețiȘtergere
  24. @ganduri.arncate.pe.net.: :>:>:> Sar'na:X

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumos...si eu sunt pasionata de machiaj si imi vin tot felul de ideei.Ai putea sa te inscrii media academy make-up cu Mirela Vescan uite iti las acest link:http://mirelavescan.wordpress.com/2008/10/15/hello-world/

    RăspundețiȘtergere
  26. @Cadar Katalin: Multumesc:) Am sa vad despre ce este vorba:)

    RăspundețiȘtergere
  27. foarte reusite! exercitiu scrie pe tine! :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Arata foarte bine ambele machiaje( seamana putin) .Imi place foarte mult modelul unghilor tale :X ,e superb.

    RăspundețiȘtergere
  29. Vorba ta, seamana da' nu rasare. Eu zic sa mai incerci, pana la urma va rasari. Eu m-am cam lasat de machiaj in ultima vreme, raman doar la chestii basic.

    RăspundețiȘtergere
  30. @Leonesse: Multumesc:) Asa'i!!!:))

    @ღAzucenaღ : SAr'na:D sar'na:X

    @Irina: Am sa incerc:) Multumesc pentru incurajare:) te pup:D

    RăspundețiȘtergere
  31. Aoleo aoleo cu aratatu' inca nu ma simt io prea bine. :)) Fac incercari, da' inca le tin pentru mine ca nu-s "safe" de aratat. :))) De zi cu zi nitel rimel, un fond de ten, o pudra si-un gloss is de ajuns pentru mine. :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Aoleo aoleo cu aratatu' inca nu ma simt io prea bine. :)) Fac incercari, da' inca le tin pentru mine ca nu-s "safe" de aratat. :))) De zi cu zi nitel rimel, un fond de ten, o pudra si-un gloss is de ajuns pentru mine. :))

    RăspundețiȘtergere
  33. @Andera Y: :))) inteleg, inteleg:) Dar cand iti iese ceva sa-mi arati:D da?:D

    RăspundețiȘtergere
  34. C.L.M.,te rog frumos spune-mi daca ti-a disparut ultima postare. Astazi bloggerul nu a mers iar mie mi-a disparut o postare...stiu ca si tu ai avut o postare Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)