Pagini

6 motive pentru a zâmbi.

Am primit din parte Alexandrei o leapsa in care trebuie sa spun 6 lucruri/motive/persoane care ma fac zambesc.

1. Mami meu.
2. In loc sa ma enervez, ZAMBESC!
3. Prostia altora. ( De fapt rad cu lacrimi de prosti. )
4. Glumele bune.
5. Vestile bune.
6. Oamenii care gandesc pozitiv.

Hmm, mai sunt si alte chestii care ma fac sa zambesc dar nu vreau sa depasesc limita! :)
Pe voi ce va face sa zambiti?






P.S.: Multumesc scumpo, te pup!

31 de comentarii:

  1. imi place fraza...am sa ti-o imprumut...cu permisul tau ofcourse :)

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. muzica si dansatul de nebuna
    2. nebuniile cu prietenii mei
    3. cand se cearta mamamaia, bunicu-miu si unchiu-miu =)))))
    4. glumele bune
    5. mondenii si alte emisiuni de genul
    6. unii colegi cu prostia lor =))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu in care ma situez:))?

    RăspundețiȘtergere
  4. ma face sa zibesc cind privesc cum se mindreste mam de min e;)
    imi plac motivele tale :) buna leapsa:D
    p.s imi place blogul e super ,succese in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @* WOLF STYLE *: Da sigur ca poti!!! :X:X:X

    @Paolla: imi plac motivele tale :)))))))))) imi imaginez certurile:)) am si eu ceva de genu' :))

    @Copilul diminetii: tu esti la bancuri:))

    @Carolina: Ce dragut:) multumesc:X multumesc mult:X

    RăspundețiȘtergere
  6. -((=)))am un banc tare dar nu til zic=))

    RăspundețiȘtergere
  7. @copilul diminetii: uratule:P

    @Lavinia: Cu placere:X

    RăspundețiȘtergere
  8. 1.Fiintele necuvantatoare
    2.Copiii
    3.Micile nebunii ale iubitului meu
    4.Comediile bune
    5.Natura
    6.Oamenii cu sufletul cald

    RăspundețiȘtergere
  9. ma fac sa zambesc:
    1.Simona senzuala
    2.Robotzi de la Creative Monkeys
    3.Oamenii prosti care nu stiu ce vreau
    4.Fernando from Caransebes
    5.Boc
    6.Viata made in ro

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ela: ce draguta esti:X

    @G.W.: =)) Dar pe cine nu face sa zambesca boc, senzuala, fernando?=))))) de astia razi cu lacrimi

    RăspundețiȘtergere
  11. 1. cand imi vad sotia
    2. cand ma gandesc la sotia mea
    3. sa stiu ca toti cei la care tin sunt sanatosi
    4. 2 oameni la care tin enorm de mult, Roxana si Gabi, nu ai cum sa nu zambesti cand te aflii in preajma lor.
    5. filmele cu Stan si Bran
    6. glumele lui Basescu

    RăspundețiȘtergere
  12. 6. oamenii ce-mi zâmbesc şi eu la rândul meu, :X Asta imi place:X

    RăspundețiȘtergere
  13. Costin... La glumele lui Basescu?? Acolo nu doar ca zambesc, rad in hohote :))
    Eu nu pot alege doar sase motive, sunt mult prea multe, pentru ca.... imi place sa zambesc :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Irina, :) pai cine nu rade?:)) Eu rad si de Basescu:) asa caaa:D:)
    Inteleg:X

    RăspundețiȘtergere
  15. 1.Vanilia
    2.Legaturi Bolnavicioase
    3.Sute de seriale
    4.O carte buna
    5.Latte macchiato
    6.Sa stau de vorba ore intregi cu cea mai buna prietena

    :*

    RăspundețiȘtergere
  16. 1. visele
    2. imaginatiile
    3. filmele de dragoste:x
    4. sorele care straluceste pe cer
    5. luna si stelele
    6. amintirile

    imi place mult ideea >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. oh da, foarte bune motivele :>
    imi imprumuti si mie unu' ? :o3
    chiar am nevoie sa zambesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. 1.pisoiul care se tine ca un scai de mine de cand am venit acasa.
    2.glumele codificate dintre mine si mama.
    3.reuniunile cu ex-gasca din liceu:)
    4.reusitele in domeniul culinar
    5.copii mici pe care ii vad pe strada.
    6.Intalnirile mai mult sau mai putin intamplatoare cu D.:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu zambesc aiurea. Nu-mi trebuie motive. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Cand imi vad baietelul si mai ales cand imi spune : Te iubesc, tati! Pot spune ca sunt fericit.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Christina: foarte dragut:X

    @Casiana: Visele, soarele si imaginatiile ma fac si pe mine sa zambesc:) fara el nu stiu ce m-as face:)

    @Once Upon a Smile: Iti imprumut mai multe, ti le fac, cadou daca vrei:)

    @fatacareaduceploaia: sa stii ca si pe mine copii mici ma fac sa zambesc:X:)

    @Lillee: hehehehe:) te inteleg

    @ALIN: Imi dau seama ce fericire:X ma bucur pentru tine:X

    RăspundețiȘtergere
  22. 1. Cand vad pe altii fericiti.
    2. Cand aflu o veste buna.
    3. Cand castig la un concurs.
    4. Cand iau un examen.
    5. Cand iau o restanta.

    RăspundețiȘtergere
  23. persoana aceea specială care prin simpla existență mă face să zâmbesc. :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)