Pagini

Eu sunt...

Cu acordul unei gemene de'a mea, Alexa Lola( pentru ca nu m-am putut abtine sa nu postez si eu ) va propun un fel de test sau poate fi considerat o leapsa, am sa o citez pe Alexa caci nu am idei ca sa vedeti despre ce este vorba:  
< Imi amintesc de prima "proba" pe care ne-au dat-o la psihologie, un fel de "invatati sa va cunoasteti ca noi deja va citim". Ne-au scris pe tabla "Eu sunt..." si noi trebuia sa completam cu 15 enunturi, primele 15 enunturi care ne vin in minte, fara a ne gandi prea mult. >
 Va marturisesc, ca eu am fost sincera si ca astept ca de obicei la fel de multa sinceritate din partea voastra!
Asa ca... sa incepem:
Eu sunt:
1.vorbareata
2.cicalitoare
3.naiva
4.uneori nesimtita
5.foarte sincera
6.prea sociabila
7.egoista
8.talentata
9.puternica
10.rautacioasa(nu tot timpul)
11.greu de suportat
12.altruista
13.rasfatata(uneori)
14.orgolioasa
15.mereu copil.

Defecte, calitati nu stiu care cum sunt, insa daca ma puteti ajuta sa-mi dau seama ar fi si mai bine, aaa... si inca o rugaminte, v-as fi foarte recunoscatoare daca dupa ce ati prelua acest joc, sau inainte de a-l prelua imi lasati si mie raspunsurile voastre la intrebarea: "Voi cum sunteti?" 
Acum, jocul, testul cum vreti voi sa-l considerati merge mai departe catreee: TOTI CITITORII ACESTUI POST!!! OBLIGATORIU!!! Mwahaha!

30 de comentarii:

  1. :)) am sa postez si eu ce am scris la tine la comentarii:D
    Eu sunt...
    1.adolescenta rebela
    2.pasionata de citit si scris
    3.visatoare
    4.pasionata de calatorii
    5.non-conformista
    6.sociabila
    7.de parere ca animalele sunt mai bine organizate decat noi, oamenii
    8.neatenta(uneori)
    9.feminista si feminina
    10.sensibila
    11.pasionata de teatru
    12.libera atunci cand ma plimb prin padure
    13.altruista
    14.fata lui tata ;;)
    15.norocoasa.
    Daca ar fi sa scriu inca 15 cred ca stii care ar fi:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bianca Dobrescu: Ce imi faci tu mieeee! :)))))) O sa zica toata lumea ca tine, sa vezi atunci:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci sa incep:))
    Eu sunt:
    1. timida
    2. uneori nesimtita
    3. o buna ascultatoare
    4. enervanta zic unii:))
    5. sensibila
    6. plangacioasa cica:-?
    7. o coptila :X
    8. pasionata de facut pozee :x
    9. neajutorata fara prieteni
    10. vorba lui: o nenorocita! :-j
    11. vorbareataaa
    12. egoista chiar :-"
    13. uneori prea buna /:)
    14. mai tot timpul somnoroasa
    15. ganditoare

    #:-s
    poate ca ar mai fi de scris :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. e prima data cand intru pe blogul tau si e foarte frumos:)
    imi pare rau dar nu ma pot pronunta. Nu stiu ce fel de persoana esti:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai venit Denisa:) Iti multumesc:) inteleg:) Te pup, o zi buna:X te mai astept pe la mine:>

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt: incapatanat, orgolios, cu bun simt, tupeist uneori, ambitios, tipicar, nabadaios uneori, glumet tot timpul, simpatic, inteligent, cu memorie extraordinara, corect, impulsiv uneori, increzut si modest... :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si inca ceva: sunt altruist si din cauza asta am avut si de pierdut in viata pana acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt...
    1.indragostit
    2.independent
    3.calofil(:)))
    4.pasionat de calatorii
    5.cu un al dracului simt al umorului
    6.greu de scos prin cluburi
    7.impotriva celor care prefera sa astepte ca lucrurile sa se-ntample
    8.cel care face lucrurile sa se-ntample
    9.putred de bogat sentimental
    10.inebunit dupa ea
    11.fan subaru
    12.inebunit dupa bere si rom
    13.uneori prea altruist (dar ma vindec)
    14.fericit
    15.la servici cu un milion de sarcini de indeplinit

    RăspundețiȘtergere
  9. ot pentru prima data te citesc si eu.Bafta in continuare:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Bineinteles ca nu sunt eu in masura sa-mi dau cu parerea despre cine esti tu :) Dar... pot spune ca tot ce ai enumerat pot fi si defecte si calitati. Depinde cum le privesti tu. Pentru unii, unele sunt defecte, pentru altii sunt calitati. Totul e sa stii ca le folosesti cum trebuie ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Stim stim ca esti talentata!:> Dar nu crezi ca ai pus cam multe defecte?:-w

    RăspundețiȘtergere
  12. @cristi: Ori increzut, ori modest?

    @Alexaa: ehm nenorocita nu cred ca esti:):* eu zic, ca esti o scumpa:) Ms:X Apreciez:X

    @dalyda:multumesc:D

    @G.W.: Imi place cum suna 9 :X:X:X

    @Christina: Esti bine venita oricand:) multumesc la fel:D Bafta si tie:X

    @Irina: Aaa, am intelesS:) Deci trebuie sa invat sa cum sa le folosesc:) Multumesc:X

    @ganduri.aruncate.pe.net: Multumesc:D Paaai da:)) Pentru ca am:)):D

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place ca esti sincera, imi place ca ai avut curajul sa-ti spui si defectele nu numai calitatile. In general nu prea completez lepse, deci nu promit. Daca promit si nu ma tin de cuvant, omul se supara. Asa ca, lasa-ma sa te surprind. :)

    P.s. nu vreau sa va suparati pe mine, am cea mai buna intentie. Si eu fac greseli dar imi place sa mi se atraga atentia pentru ca doar asa invat sa ma corectez. Nimeni nu se naste invatat.
    In textul scris cu mov ( probabil scris de Alexa ) exista o greseala. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Toti suntem in multe feluri si suntem diferiti prin propriul nostru mod de a fi ,putem fi aiuriti ,dar fiecare in stil propriu ,nu pot sa raspund acum la cum sunt eu ,eu sunt eu ,dar o voi considera o leapsa si o voi prelua si eu mai departe asa ca vei gasi raspusul meu dupa ce il voi publica:D. la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  15. 1 in zodia gemeni
    2 bruneta
    3 zabauca
    4 zambareata
    5 sensibila
    6 nonconformista
    7 rea
    8 vorbareata
    9 orgolioasa
    10 sociabila
    11 indragostita
    12 sincera
    13 comica
    14 lenesa , dar si ...
    15 ambitioasa ::P

    RăspundețiȘtergere
  16. @ganduri.aruncate.pe.net: :) thnks:X

    @Lillee: De abia astept sa fiu surprinsa:)
    P.s.: Sa-mi zici greseala ca eu nu dau de ea te rog:D Multumesc:X

    @ღAzucenaღ : De abia astept:> Multumesc:)

    @Iris Tiron: Alta geamana:X:X:> Din descrierea ta rezulta ca esti o geamana veritabila :) Te pup:X Ms de comm:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Am uitat sa adaug un "uneori" la increzut. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Cristi: ee:P asa da:P

    @Lillee: eu nici nu am bagat de seama:)) Multumesc:X

    RăspundețiȘtergere
  19. pana nu demult as fi raspuns "eu sunt" ... da' cum n-am cont pe FB nu mai pot spune decat "eu nu sunt" ... iar voi (cei care cititi acest text) mai trebuie sa adaugati la listele voastre "am multa imaginatie". :))

    RăspundețiȘtergere
  20. eu? rautacios? o fi ... da' last time i checked sa ai imaginatie era o calitate nu un defect. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. ai un tag la mine:*
    http://dalyda.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  22. deci aceasi chestie am avut-o si eu la psihologie sociala, am urat asta,mi-am dat seama ca mereu uit cum sunt eu desi sunt amprentata si speram ca nu are sa ma mai intrebe nimeni, cum am facut numai stersaturi p foaie aici o sa stau cuminte:P

    RăspundețiȘtergere
  23. @INTJ: Mi s-a parut un pic ironic:D de'aia:D

    @dalyda: thnks:X

    @Pauza De Tigara: hehehe:)

    RăspundețiȘtergere
  24. @C.L.M. - nu, n-am incercat sa fiu ironic. daca as fi incercat n-as fi pus emoticon. doar am glumit jucandu-ma cu ideea "ok, nu exista ... da' totusi citesc ceva scris de el, care poate fi explicatia?".

    RăspundețiȘtergere
  25. @INTJ: scuza-ma sunt tare de cap, la tine faci referirea?:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)