Pagini

"Pasteti fericiti! "

Hihihi, iată că a venit şi Paştele!
C.L.M. vă urează "Paşte fericit!" alături de cei dragi şi vă doreşte multă, multă sănătate şi fericire!

Vă pup dulce, mai dulce ca ciocolata! Să aveţi o zi minunată!

44 de comentarii:

  1. Paste fericit si tie!
    Sa ai o zi faina!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumiiiim draguto:*:*:*:*


    Si tu sa pasti fericita!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Paste fericit, sora'mea ! O zi minunata.
    P.S. : O sa am grija ce scriu data viitoare. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Un paste fericit alaturi de cei dragi!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc la fel! :X
    Te pup! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. un paste fericit alaturi de cei putini dar dragi tie :)!
    eu te pup dulce..mai dulce ca o savarina :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Chestie. Puunct. Nimic. : Multumesc si eu:X

    @29decembrie: :)) Multumesc:) sa stii ca sunt putini dragi mie:))

    hihihihi:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Paşte fericit ţie şi celor dragi ţie !

    RăspundețiȘtergere
  10. Mersii!>:D<
    Mai dulce ca ciocolata?=p~ Stii cat te iubesc?=p~ >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. @SoriN: MULTUMESC MULT!

    @ganduri.aruncate.pe.net.: Cu placere>:D<
    Daaa, mai dulce ca ciocolata:D:D:D Cat, cat? =p~:>

    RăspundețiȘtergere
  12. @Bianca Dobrescu: Multumesc ♥

    @Alexandra: Multumesc!!! ♥

    RăspundețiȘtergere
  13. Fie ca sfanta sarbatoare a Invierii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire, speranta. Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si numai realizari!Paste Fericit.

    RăspundețiȘtergere
  14. @gabriella: Multumesc din suflet! ♥

    RăspundețiȘtergere
  15. Te iubesc de te-as imbratisa mai dulce decat doua ciocolate!:> >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. Ah, ce scumpa est!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  17. Paste fericit C.L.M!!!! si eu iti doresc tot ce ne ai dorit tu noua (asta doar pentru ca nu stiu sa fac urari bune) :))))>:D< te am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc oandi, nici eu nu ma pricep, insa urarile pe care le fac nu sunt pompoase, sunt din inima! :> Te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  19. Pentru că se apropie Paştele îmi doresc ca această Sfântă Sărbătoare să vă aducă în suflet lumină, căldură şi un strop de fericire pură. Paşte fericit… şi atenţie: “ Consumul excesiv de sare, zahăr sau grăsimi, OUĂ şi miel dăunează grav sănătăţii! ” ;)) Aşa am auzit, nu ştiu dacă-i adevărat! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. :)) Multumesc Alexandru:) Esti un scump:):*

    RăspundețiȘtergere
  21. Sarbatori fericite si tot ce iti doresti. Te pup. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc Lillee si Andreea:D Multumesc:X

    RăspundețiȘtergere
  23. Un Paste fericit, iti doresc din inima!

    RăspundețiȘtergere
  24. Erys, iti multumesc :) Si eu iti doresc la fel:>

    RăspundețiȘtergere
  25. Paste fericit!!! >:D< Si sper sa fie mai bine :( :-*

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc Mally la fel:X Si eu sper:X

    RăspundețiȘtergere
  27. sa pasti fericit si nu calca iarba ..........o poti uda

    RăspundețiȘtergere
  28. ¡Feliz fin de semana para ti también!

    Muchas bendiciones y gracias por tus bellas palabras en mi blog.

    ¡Besitos!

    RăspundețiȘtergere
  29. Christos a Inviat, Adevarat a Inviat, depinde cine-i primul, pot sa spun si eu ca-i duminica! Bucurii, sanatate si multa lumina!

    RăspundețiȘtergere
  30. Multa lumina in suflet tie si celor dragi

    RăspundețiȘtergere
  31. @`·.·•¤ Hanabi ¤•·.·´: GRacias:) A ty tambien:) besos:)

    @Dan: Adevarat a Inviat! :) Multumesc la fel:)

    @Florin Iordache: Multumes.Da mi voie sa iti intorc aceste urari:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)