Pagini

Poezie...

Ii multumesc Mallynnei pentru poezie, a facut-o pentru mine, pentru ca eu nu sunt la fel de talentata ca ea. Din punctul meu de vedere e superba, o ador! Multumesc Mally, esti o scumpa!

" Cateodata cand privesc stelele-n noapte
Observ ca si ele sunt totusi departe...
Si uite ca inca le vad si le simt lumina,
Dar cand nu te simt pe tine a cui este vina?

As vrea sa sparg zidul ce ma tine departe,
Sa infrunt distanta, sa te aduc aproape...
Dar nu pot si mi-e greu ... tu nu ma crezi,
Lacrimi pe obraji nu doresti sa imi vezi...

A trecut timpul si sigur tot va trece,
Dar stii ca la iubire nu pot ramane rece.
Mi-e dor de noi si desi nu iti spun,
Langa tine am tot ce-i mai bun!

Asculta-ma odata si zi-mi ce simti si tu...
Joaca-te cu mine dar lasa-mi sufletu’
Sa guste din iubirea ce mi-o daruiesti
Caci vreau sa ne iubim ca in povesti. "
Aaa, si vroiam sa va intreb ceva, cum reactioneaza baietii/barbatii cand o fata/femeie le dedica o poezie? Astept pareri atat de la baieti cat si de la fete!!!
P.S.: Vreau pareri sincere.

47 de comentarii:

  1. Pai iubitul meu in momentul in care i-am dedicat o poezie mai bine spus erau cateva randuri scrise de mine,a ramas mut de uimire si ma sarutat,ia placut si nu se astepta;))
    Bine ,idee era ca a fost o surpriza si cu ciocolata si mai multe:D
    Iar eu indiferent cine mi-o dedica si daca simt eu ca este din dragoste,adica are ceva sentimente,sigur plang;)) de fericire:D si ma bucur..pentru ca in ziua de azi noi astia tineri nu mai suntem asa "romantici" si e pacat...:-s..la noi totul este doar viteza:(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea Cristache: Ce draguuuuut:X Crezi ca o sa ii placa?:D

    P.S.: :D hihi:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca o sa-i placa...Consider ca aceste versuri sunt cu multa multa iubire..;x

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai mai mult vor fetele poezii recitate de baieti...cred. Sau ma insel? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea Cristache: Asa zic si eu, ca daca nu il bat=))

    @ganduri.aruncate.pe.net. : thnks:D

    @Bianca Dobrescu: DAAA! Foarte! :(

    @Cristi: Pai vor si fetele insa vreau sa vad si reactia unui baiat:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci C.L.M. eu am vazut poza la profilul tau ;;) wowww:D

    RăspundețiȘtergere
  7. asa sa faci;)) am mai vorbit noi doua si ei merita putin ciufuliti :D

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa ies pentru cateva minute...revin:D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andreea: :)) Ce e cu poza mea?:))

    da, o sa-l ciufulesc deeeee... :))
    Oke :) Pwp:D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Bianca Dobrescu: =)) Ce dura esti =))

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi zici şi mie cum ai pus iepuraşu` în dreapta ^_^ ?

    RăspundețiȘtergere
  12. In ziua de azi nu mai gasesti poezii de dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Annitu: sigur, in dreapta sus este adresa: Blogamation.com, dai click copiezi codul iepurasului, te duci la design, add gadget, si alegi Text html ceva de genu' si pui codul acolo:) salvezi si gata:D

    @Mazzury Cosmetics: Pai da, ca cica sunt demodate:))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Andreea Cristache: Aaa :)) multumesc:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. @BIanca Dobrescu: IMi place matza la nebunieeee=)) O sa scop Iepurasul dar dupa Paste :)

    RăspundețiȘtergere
  16. aaa, si apoi am sa o mut pe ea in dreapta:) Sa nu mai deranjeze:D

    RăspundețiȘtergere
  17. Mulţumesc :x >:D< rămân datoare.. :* şi mersi şi pt comm >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Thanks for following me back my friend,keep in touch & happy blogging :)

    RăspundețiȘtergere
  19. ma bagi in spital cu poeziiiiile astea:X

    RăspundețiȘtergere
  20. @Annitu: Cu placere:> :X:X:X>:D<

    @Made Budi: =) Yvw:X

    @Copilu diminetii: :)) Asta e si ideea=))

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumoasa poezia. Admir aceasta inclinatie poate tocmai din motivul ca eu nu am avut parte de ea. In scoala, profesorii apelau la mine doar cand era nevoie de versuri hazlii sau ironice. Se pare ca aveam talent pe partea asta. In liceu, eu faceam sloganurile publicitare ( profil marketing ). Insa nu am un suflet boem, din pacate.
    Poezii imi scria sotul meu pe timpul cand eram prieteni dar nu ma lasa sa le public :))
    Cred ca orice baiat ar reactiona intr-un mod pozitiv. Oricat par de duri, au si ei sensibilitate. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Lillee: Inteleg, inteleg:) Nici mie nu-mi sta in caracter chestiile astea, dar incerc sa vedem ce iese;)) Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  23. prefer fapte (as in sa simt cu inima) ... nu vorbe. in timpul consumat cu gandul si scrisul acelor versuri as fi preferat s-o tin in brate si sa ma uit in ochii ei ... da' nah, sunt eu mai ciudat!

    RăspundețiȘtergere
  24. @INTJ: Inteleg, inteleg, iti dau dreptate, insa momentan nu se poate, si daca am ajuns ca eu ii dedic poezii e cam ciudat, dar deh, toata lumea mi-a zis sa lupt... insa nu stiu daca mai am pt cine:) Poate pentru mine:))

    RăspundețiȘtergere
  25. @C.L.M. - niciodata sa nu regreti iubirea oferita, nici macar daca-i fara raspuns ... parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  26. Surioara mea geamana >:D< :)) Din orice punct de vedere :d mai putin fizic

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu mi-as dori sa muti pisica care zice ea ceva p'acolo: hi, welcome.. :) si sa scoti chestia aia cu "leave me alone". Am un laptop cu ecranul ceva mai mic si este destul de dificil sa te citesc. Un adevarat chin :) Dar nu am indraznit sa spun pana acum.:)

    RăspundețiȘtergere
  28. poi depinde de caracter, robabil unele din noi ar rade de tipul car ei-ar dedica o poezie, iar altele ar fi placut uimite, iar chestia asta le va da de gandit, dar nu e neaparat nevoie sa isi schimbe sentimentele pt respectivul baiat.

    de exemplu daca mie imi dedica o poezie un baiat as fi placut impresionata, uimita si as aprecia enorm gestul, dar daca baiatul nu imi place nu inseamna ca imi schim sentimentele, dar as incerca sa fiu mai binevoitoare cu el...

    RăspundețiȘtergere
  29. Offf:)) Dorintele voastre sunt porunci pentru mine=))))

    RăspundețiȘtergere
  30. @Paolla: Am inteles:) Adevarul e ca si eu daca mi-ar dedica iubitul o poezie as fi foarte impresionata:) Frumos raspuns multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  31. Sar'naaa. Acum este super. Pe bune, o adevarata desfatare. Multumesc frumos. Alta viata :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Sa-ti dedice iubitul aa?:))
    I-a da-mi id-ul lui :-" ca imediat iti dedica =))

    RăspundețiȘtergere
  33. @Lillee: :)) Nu ai pentru ce, mai am de scos pisoiu, dar numai stiu unde e codul:( nu il gasesc:)

    @Mallynna: =)) Daaa, vezi sa nu:)) I-am aratat poezia,cica "mere", de i-os mai arata eu cevaX(

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)