Pagini

Ce spun barbatii (si ce gandesc ei in realitate):

- Te-am mai văzut cumva? ( Mamă, ce forme ai!)
-Ce rochie frumoasă ! (Decolteul mai ales…)
-Sunt o fire romantică. (Sunt sărac, nu te astepta la cadouri scumpe.)
-Am nevoie de tine! (M-am săturat să mă tot masturbez.)
-Eu sunt altfel decat ceilalti bărbaţi. (N-am mai pus-o cu nimeni până acum)
-Tu esti singura fată care contează pentru mine! (Esti singura care nu m-a respins.)
-Nu stiu dacă mă place. (Nu mă lasă să i-o pun.)
-As vrea să te cunosc mai bine. (O să am ce povesti prietenilor.)
-Arăţi asa de bine… (Mamă, ce ţi-as face!)
-E doar suc de portocale, mai bea unul! (Incă trei rânduri si o să fie cu picioarele după gâtul meu…)
-Ti-a plăcut? (Nu prea stiu cat de bun sunt in pat…)
-Cum sunt fată de ceilalti prieteni pe care i-ai avut? (Nu sunt chiar asa de dotat…)
-Mă iubesti? (Am făcut o tâmpenie si s-ar putea să afli.)
-Mă iubesti cu adevărat? (Am făcut o mare tâmpenie si s-ar putea să afli.)
-Cât de mult mă iubesti? (Am facut o mare tâmpenie si cineva e pe cale să mă toarne.)
-Trebuie să -ti spun ceva. (Mai bine iti zic eu ce tâmpenie am făcut.)
-Imi lipsesti asa de mult… (Am ajuns iar la … masturbare)
-A fost minunat azi noapte! (Cine dracu’ mai esti si tu?)
-M-am gândit mult. (Nu mai esti asa atrăgătoare ca seara trecută când eram beat.)
-Cred că am putea fi prieteni. (Esti urâtă.)
-O sa te sun eu. (Sper să nu te mai văd vreodată.)
-Ce s-a intamplat cu faţa ta? (Iar măstile astea cosmetice !)
- Da, imi place noua ta tunsoare. ( Inainte iti stătea mai bine.)
-Sigur că-mi place cum te-ai tuns! (O grămadă de bani la coafor si uite ce iese… )
- Mergem la cinema. (Poate mă laşi să te pipăi.)
-Te invit la masă. ( Vreau sa facem sex.)
-Vrei sa dansăm ? (Vreau sa facem sex.)
- Mă plictisesc. (Vreau sa facem sex…)
-Te iubesc! (Vreau sa facem sex!)
-Si eu te iubesc. ( Am mai zis deja, vreau sa facem sex!)
Concluzie: Intre ce spun si ce gandesc barbatii de fapt e o mare diferenta.
Amuzant, ha?

P.S.: E adevarat domnilor?

32 de comentarii:

  1. adevarul gol golut!!!!:))=))

    Hai ca m-ai facut sa rad:d

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) dovada ca barbatii sunt mai complicati decat credeam noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. hai ca deja aici este valabil pentru cocalari :D

    RăspundețiȘtergere
  4. kam asa e....sunt curioasa dc iti scrie vreun tip...
    am sa revin sa vad ;)
    paste fericit muuuuaaaakkkk

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt altfel decat ceilalti bărbaţi. (N-am mai pus-o cu nimeni până acum) asta mi se parea cea mai Falsa....:)))IN REST SUNT CAM TOATE ADEVARATE INTR-O MASURA DESTUL DE MARE...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Ma abtin, astept sa vad reactiile sexului opus :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai de mine! Cum sa fie adevarat? Este real!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. misto :))
    eu in asta ma regasesc cu siguranta "O sa te sun eu. (Sper să nu te mai văd vreodată.)"

    RăspundețiȘtergere
  9. hmmm..ce spun ei sunt doar cuvinte aruncate in vant :)si eu iti doresc un Paste fericit !!

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Eu nu sunt domn ,dar nu cred ca e chiar adevarat ,poate unele doar in anumite cazuri ,dar nu toate ,oricum foarte amuzant ,mereu ma simt mai bine cand ajung pe blogul tau .

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Nice, acum trebuie s ale tin minte pe toata ca sa stiu in ce situatie ma aflu

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu toti barbatii sunt asa;))
    Cunosc si cateva cazuri;))
    Oricum in mare parte ai dreptate:x
    te sarut:-*

    RăspundețiȘtergere
  13. @Rebeca C.: MA bucur:))

    @Chestie. Puunct. Nimic.: haha=))

    @fatacareaduceploaia : Cam asa ceva:)) Bine, ca nici cu femeile nu imi e rusine=))

    @Copilu diminetii: Da da:))

    @* WOLF STYLE *: Si eu sunt:)) Te pup Paste fericit si tie:X

    @Paolla: Sunt rautaciosi!

    @Lillee: Te inteleg=))))))))))))))))

    @Cristi: Deci asa gandire aveti, haaa?

    @G.W.: Urat, urat!!!

    @Iulia: Cuvinte care uneori ranesc:(
    Te pup

    @ღAzucenaღ: MA bucur:) Nici eu nu cred in toate, insa mai stii?:)))

    @Irina: Daaa:))

    @Andreea Cristache: Nu toti, 99.9% =))))

    Te pup si eu:X:X:XO zi faina:X

    RăspundețiȘtergere
  14. lol ... o fi, da' eu sunt prea direct pentru asa ceva. am spus inclusiv "vreau sa facem sex" fara nici o problema. la modul general nu-mi pierd timpul cu oameni (inclusiv fete/femei) care sunt orbiti de cuvinte-cliseu si uita intelesurile din spatele lor ... asa ca, daca e cazul, imi permit sa spun orice ... mai ales ca-mi si asum ceea ce spun (si suport consecintele). sa mai spun ca "de la vorba la fapta e cale lunga"?

    e simplu: nu mint. deloc! niciodata! ... decat sa mint mai bine tac melc si nu scot un cuvant ... celalalt n-are decat sa interpreteze cum vrea tacerea mea: e interpretarea lui/ei, nu minciuna mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. INTJ, pai tu nu te aflii printre ei, apreciez foarte mult sinceritatea... insa... nu prea inteleg cum functioneaza baietii/barbatii, baietii in cazul meu... nici cand ai incredere prea mare in ei nu e bine, nici daca nu ai nu e bine... nu mai stiu nimic:)

    Nici eu nu mint... de multe ori nu sunt apreciata pentru faptul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  16. @C.L.M. - la varste apropiate de varsta ta, "modul de functionare" e simplu: sex & fun. asta e regula si exceptiile sunt foarte putine. abia mai incolo lucrurile incep sa se schimbe ... deoarece devin mai pretentiosi si vor mai mult ...

    RăspundețiȘtergere
  17. INTJ, da, dar eu nu am numai sex&fun in cap... si daca ii zici cuiva ca vrei ceva serios, te ce naibii te sucesti?

    RăspundețiȘtergere
  18. ma recunosc, cea cu mastile cosmetice o aplic. nu imi plac femeile care isi ascund frumusetea naturala.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Costin CombA: Un pic de machiaj nu strica:P

    RăspundețiȘtergere
  20. Amuzant,dar nu este adevarat,poate doar pe alocuri.Aici este fix ce cred femeile cand barbati care spun acele lucruri.De obicei cu fetele ma feresc sa folosesc astfel de clisee.De ex,nu intreb niciodata o fata "ai prieten?".Este intrebarea pe care o pun toti idiotii.Consider ca un om inteligent trebuie sa-si dea seama singur fara sa intrebe.Si oricum,faza cu prietenul este relativa.Cand cineva mi-a aruncat in fata ca are prieten(imi dau repede seama daca este unul imaginar) i-am spus:"Atata timp cat nu esti maritata,este foarte ok pentru mine".Iarasi nu agat niciodata o fata intreband "buna.ce faci?".Acestea imi par cliseele unor retardati pe care nu-i duce capul.Iar cand stau de vorba cu o fata,incerc sa traiesc clipa(ca sa nu ma duc cu gandul in alta parte)-asta este o dovada de respect fata de mine si fata de ea.Ca mai am si scapari de genul de mai sus,pana la urma sunt om.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Florin Iordache: Adevarat, putine persoane gandesc asa:) imi place:) Multumesc pentru raspuns:)

    RăspundețiȘtergere
  22. tare:)) nu stiu daca toate sunt adevarate,dar unle chiar sunt. Acu depinde si de baiat...

    RăspundețiȘtergere
  23. Hola, gracias por dejarte caer por mis melancolías.

    Pero creo que discrepo en un 60 %... en realidad, cuando me gusta alguien lo digo, cuando quiero sexo, busco a mi mujer, y cuando quiero hacer el amor también... aun que he de reconocer que hay varias por ahí que me gustaría echarle el diente encima, pero no puedo... estoy comprometido y muerto hasta que cuando dure este estado de encantamiento que tengo.

    Saludos.
    Cristofer.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Cristofer: Hola:)
    De nada:)
    Me encanta tu manera de pensar:)
    Besos:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)