Pagini

"Are balta peste! "

Eee, si chiar asa e, are pesteeee! Muuult peste!!! De ce sa te opresti la unul? Aaa? Poate numai daca e pestisorul de aur, care cred ca e greu de gasit!!! De fapt, nici nu trebuie cautat, ca vine el singur, ii arunci momeala, si il lasi sa vezi daca prinde sau nu! Daca prinde bine, daca nu, dai iar la peste! Ce zici: tragi la rama?
Hihihi, ma scuzati pentru postarea asta, dar dupa ce am ascultat o melodie, mi-a revenit buna dispozitie, bine ca eu de obicei sunt bine dispusa, dar acum am chef de "caterinca" sa zic asa... dar va las sa vedeti de unde mi-a venit inspiratiaaa! Mwahaha!

P.S.: Parintii au intotdeauna dreptate!!! (Bine, aproape intotdeauna)

21 de comentarii:

  1. =)) Se mai zice "porcul noroi gaseste" :D
    Dar asta al meu..paremise are pwla de aur sau ce dreaq nu pot fara el =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. E vesela Rihanna! A scapat tefara dupa ruleta ruseasca! Parca ea canta ceva cu Pull the trigger. Nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. "Once upon a time, I, Chuang Tzu, dreamt I was a butterfly, fluttering hither and thither, to all intents and purposes a butterfly. I was conscious only of following my fancies as a butterfly, and was unconscious of my individuality as a man. Suddenly I awaked, and there I lay, myself again. Now I do not know whether I was then a man dreaming I was a butterfly, or whether I am now a butterfly dreaming I am a man." ... si nah, daca in loc de fluture-i peste iar in loc de om e pescar ...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristi: hihihi, da:)) ea e!!!:))

    @INTJ: hmmmm:) da:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Din ce am văzut...acum se pescuieşte fără momeală!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cătălin: Pai acum, sa vedem, cum sa-ti explic eu tie, baietii(barbatii) au decazut incat orice pussy pe care o vad le trezesc "vreju'", numai conteaza varsta fomeii, mai frageda, mai buna :)) Habar n-au ei ce mai inseamna o femeie adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Soramea, nu stiam ca iti plac pestii...

    RăspundețiȘtergere
  9. broooo:)) ce faci misto de mineee?:)) aaa?

    RăspundețiȘtergere
  10. dar..si daca balta a secat mai are peste?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Copilu diminetii: lasa ca nu seaca:)) ca daca ar seca tu nu ai mai fi comentat acum pe blogul meu:P

    RăspundețiȘtergere
  12. spor la pescuit ;) :) Fir intins.

    RăspundețiȘtergere
  13. Re balta pesteee!! E full de peste, pe toate gardurile si la orice colt de strada. Oricum, in viata poate gasesti multi pesti, care crezi ca sunt de aur, si cand in colo sunt de "crom" :)) Oricum, o sa vina la momeala ta pestele ala mult asteptat. Dar mai incolo. Acum esti tanara, bucura-te de viata, ca dupaia ai vreme toata viata sa fi cu pestele tau de aur.

    RăspundețiȘtergere
  14. cine spune ca e musai nevoie de peste? crezi ca nu te poti hrani cu altceva, macar o vreme? ba chiar e recomandat sa schimbi din cand in cand alimentatia, sa vezi ca sunt multe alte lucruri care te multumesc si-ti dau energie

    RăspundețiȘtergere
  15. @raul rual: Asta si fac, ca de la o vreme incepe si pestele sa puta=))

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) ...hai sa schimbam apa beb ...sa dam drumu la pesti ...dar pe uscat afursiti ei sa crape :))))))) sa ramana fara apa buna , sa fuga la toate baltoacele pe care le gasesc mai aproape si sa realizeze si ei .... si sa viseze iar la acel acvariu de care nu vor mai avea parte .


    love u :*

    RăspundețiȘtergere
  17. @Bebe: da bebe:)) am schimbat-o deja:)) ca se murdarise prea rau:)) =)))))) Lasa ca o sa treaca din balta in balta pana ajung sa se sature si o sa se intoarca...
    love u too:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  18. Barbatii nu mai stiu sa cucereasca,ei vaneaza!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Ela: numai stiu nimic e wai de capu' lor

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)