Pagini

Premiu Premiu Premiu!!!

Sunt foarte onorata sa primesc acest premiu din partea ღAzuceneiღ si avand in vedere ca este si primul meu premiu primit official pentru blogul meu ma face sa-mi sara inima in sus de 2 ori mai mult!
Multumesc!!! Multumesc!!! Multumesc!!!
Si daca imi permiteti as dori sa-l dau mai departe pentru ca sunt persoane care il merita, pentru ca ma sustin si ma ajuta cu un sfat ori de cate ori intreb cate ceva! Multumesc!
Siiiiiii........................... premiul merge catreeee:

Patratzel86
Kitt'Kidd'
Donna
Oandi
Bianca Dobrescu
Nymphetamine
G.W.
Copilu diminetii
INTJ
Lillee
si bineinteles doresc sa il ofer in special ღAzuceneiღ care il merita din plin!
P.S.: Imi cer scuze daca nu am precizat pe cineva, insa foarte multi bloggeri imi sunt dragi si nu le stiu numarul, va rog pe toti sa primiti acest premiu ca semn de multumire!!!

21 de comentarii:

  1. Hihihi!!! Sar'naaaaaaaaaaaaaaa!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer multam dar nu o sa il pun acum :P dulcae executare a celor din imaginea dp blogu meu este frumoasa dar prefer una cu sange rece si acra decat dulce:P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Copilu diminetii: am sa ti ofer un premiu special :)) in cazu' asta=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, deja al treilea premiu pe ziua de azi :| Mi-ati facut ziua mai fericita >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mami! :X Eh' chiar nu ma asteptam. Eram fericita, acum sunt si mai fericitaaaa!! :X
    Multumes, Multumesc, Multumesc! :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc ... da' nu prea merit: cu mult timp in urma am inteles ca adevaratii eroi se ascund in fiecare dintre noi. altfel spus: o vorba, un sfat de la mine poate fi ok ... da' tu esti cea care lupta. nu uita niciodata asta. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=_wLTx4v9kVc

    RăspundețiȘtergere
  7. @nymphetamine: Ma bucur!!!:X:X:X:X

    @Copilu diminetii: cu placere:X

    @kitt'kidd':De nadaaa:X:X:X

    @INTJ: EEe, eu asa consider:PL:D O sa tin minte vorba:D MUltumesc mult:X superba melodia:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim din suflet...
    De la inima la inima @

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti multumesc frumos, cu toate ca nu stiu cat de mult te-au ajutat raspunsurile mele seci :))
    Oricum, iti multumesc si iti apreciez gestul.
    Nici eu nu prea postez articole de acest gen dar voi prelua premiul si il voi atasa pe prima pagina a blogului, in dreapta sus, la categoria "Cugetari Stocate - Premii "

    Off topic: am programat pentru maine un articol, un fel de sondaj, la care mi-ar face o deosebita placere sa participi si tu. Multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Congratulations !!!!!! :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Double D: Cu placereee:X:X:X

    @Lillee: cu mare placere:) Stiu eu cat m-au ajutat:) Eu invat de la toata lumea cate ceva:D
    Multumesc si eu:) O onoare pt mine:D

    Sigur o sa particip:) Cu placere:X

    @Cristi: Thnks:D Am uitat sa te mentionez imi cer scuze:) Dar si al tau este premiul:X

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc multumesc foarte mult de premiu C.L.M >:D<:X

    p.s: imi place iepurasul din dreapta paginii:))e simpatic foc cu urechea aia bleaga:))

    RăspundețiȘtergere
  13. cu placere:X:X:X

    p.s: eu il ador:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  14. cred ca esti happy;;)
    adica cine nu ar fi,doar este un premiu:D

    RăspundețiȘtergere
  15. DAP:D eu l-am dat mai departe:) ti-l ofer si tie cu cea mai mare placere:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)