Pagini

Habar n-ai tu!

De cateva zile ma destind cu o melodie care ma face sa ma gandesc la toti prostii care nu isi dau seama cand sunt iubiti si alunga toate persoanele care le vor binele, in schimb tinandu-i aproape pe cei ca ei, adica alti prosti! HAHAHA! Prostia e mare, si am ajuns eu la concluzia ca nu merita efortul sa iti racesti gura pentru cineva care se sterge la fund cu vorbele tale, este ca nu se merita? Noooooo, in final fiecare face, ce vrea... si fiecare raspunde pentru faptele lui, asa ca... cel mai bine e sa staaau in bancuta mea si sa nu mai fac eu pe altruista pentru ca nimeni nu apreciaza sfaturile pe care i le dau. Este asa sau nu? Asa ca: "nu mai zic nimic, inchei aici ca doare, si daca ar fi sa curga lacrimi... sa curga ale tale!"

"Habar n-ai tu...
Ce dragoste ti-am purtat eu tie,
O sa gasesti ca mine unu' la 1000
Spune tu...
De ce ma minti mereu
Ca ma iubesti si tu? Cand...
Habar n-ai...tu"

Gata nu va mai bazai cu gandurile mele, va las sa va destindeti si voi cu melodia de care v-am zis:
Enjoy!

23 de comentarii:

  1. da. sunt de acord cu tine ;)!
    :)
    cat despre melodie.. imi place :>!

    RăspundețiȘtergere
  2. grijă mare la prostie, că se autopropagă cu viteza luminii.

    RăspundețiȘtergere
  3. @g.w.: Da incerc sa ma feresc ca e contagioasa:))

    RăspundețiȘtergere
  4. ASA ESTE AI DREPTATE HABAR NU AI TU ..rusine rusine sa iti treci in cotet dildau :-w

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubirea doare...
    Ms de comentariu:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ehee, trebuie sa fii foarte atenta cu cine esti altruista! Mie mi s-a intamplat sa ajut cateva persoane si cand mi-a fost lumea mai draga mi-au dat in cap! Facerea de bine este..... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pana la urma tot ei isi dau seama de ce au pierdut, uitand ca totul s-a intamplat in trecut!
    Frumoase versuri,sper sa nu devin dependenta de ea!:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sfaturile au sanse sa fie receptionate atunci cand sunt cerute, in rest...binele tau nu este neaparat si binele pe care si-l doreste, ori nici n-a ajuns la intelegerea ca are nevoie de un bine...
    Daca te intreaba, raspunzi. Cam asta-i regula cuminte.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, si eu m-am convins de multe ori ca nu merita sa te agiti, sa faci un bine unei persoane ignorante, care nu da doi bani pe vorbele tale.
    Mai bine zgarcita la vorba si sfaturi decat sa fiu luata de fraiera :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @I.M.: DOare da'o naibii!!! X(X(X(

    @Cristi: mare adevar graiesti:)

    @Seninle olmak istiyorum.: Exact, dar tot degeaba:)

    @sophie: Mda:) cam asta nu inteleg eu si ma bag asa ca musca'n... dar nu stiu ce sa fac:) incerc sa mi vad de treaba mea:)

    @Lillee: Exact:) Zgarcit la vorba si scump la vedere:))))

    @fatacareaduceploaia: Thnks:X si mie imi placE:X

    RăspundețiȘtergere
  11. e bine ca iti exprimi nemultumirea si furia asa...Altii o fac dar nu atat de constructiv...

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ela: Ma bucur ca ti-ai dat seama!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai spus ca nimeni nu apreciaza sfaturile tale. Gresesti, pentru ca exista persoane care sunt dependente de cuvintele tale, au nevoie de tine si de zambetul tau.

    Acum eu sunt cel in masura,
    Ce poate sa spuna...

    " Habar n-ai tu! " :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Popescu Alexandru: Ehm:) Multumesc:> Esti un scump, insa nu stiu persoane care sa fie cum ai spus tu mai sus, dependente de cuvintele mele... etc:)
    sau se poate si chiar habar n-am eu!:))

    RăspundețiȘtergere
  15. de cateva zile tot iti citesc blogul..raman fascinata :x esti deosebita,esti sensibila esti o luptatoare:x

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti multumesc mult:) Din ce am citit si eu pe blogul tau am ajuns la aceeasi concluzie, esti o fata sensibila, talentata si care iubeste ochii verzui:>

    RăspundețiȘtergere
  17. C.L.M, multumesc frumos si eu! :-*

    Sincer, daca as fi avut timp doar pentru blogging sigur as fi savurat mai mult din cuvintele tale... poate ca la pensie le voi savura absolut pe toate. Retine un aspect, te rog: daca nu las comment la fiecare postare nu inseamna ca nu te vizitez, iar daca as fi fost vecinul sau colegul tau de clasa sigur as fi fost dependent de zambetul tau. Sa stii ca este suficient sa cuceresti o singura persoana. " Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea! "... parca asa era vorba.

    Noapte buna! :-*

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc :D ft frumos:D o seara faina:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Melodia asta am descoperit-o acum cateva zile din intamplare si nu m-am "linistit" pana nu am ascultat-o de cel putin 50 x si a doua zi si tot asa. Iti recomand una frumoasa; Vescan- Ultima ploaie. In caz ca nu o stii… Melodia aia, nu numai ca ador ritmul, dar si versurile sunt foarte frumoase.
    http://simplyuniqueword.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)