Pagini

Cand dragostea e oarba...

Ha... deci cam asa cu dragostea oarba? Nu?

10 comentarii:

  1. duo la oftalmolog..sau cum se numeste ala de ochi:))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am o intriga fata de expresia asta. nu cred ca dragostea e oarba. dragostea straluceste. noi suntem orbi, pentru ca nu purtam ochelari de soare...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Copilul diminetii: :)) asa se numeste:)

    @Andreea Cristache: da...

    @raul rual: da, e si asta o chestie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand dragostea e oarba, ii faci transplant de ochi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragostea adevarata,matura nu este deloc oarba!
    Joaca de-a dragostea da,poti spune ca te ameteste si in loc sa vezi ce trebuie,mai mult iti inchiupui.
    Si eu credeam ca sunt indragostita de cineva dar de fapt eram mai mult fascinata pentru ca din punctul meu de vedere el era SUPERB din orice perspectiva...Pana cand m-am apropiat nitel si am studiat mai mult problema.Atunci a inceput sa se duca din stralucire si am vazut mai bine cum era acest prince charming.Treptat,fara sa imi dau seama,m-am distantat iar intr-o zi am simtit o senzatie imensa de repulsie.Acel moment a fost ca o eliberare!Ce bine ca obisnuiesc sa analizez oamenii,altfel as fi trait intr-o ceata.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Am observat:)) eu m-am ametit deja:) bine ca mi-a mai deschis tot el ochii :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)