Pagini

Mai rade omu'

Dragii mei sa va arat cum ne bine dispunem noi, adica eu si Mally, hai ca nu mai are rost sa mai lungesc vorba, va las sa va bine dispuneti si voi!!!
ENJOY!
Recunosc si eu am facebook, daca asa e la moda, ce sa-i faci! Mwahahahahaha!!!
Si... cum sa lipseasca iubitul nostru messenger?
Aaa... sa nu uitam de "vedetele" noastre dragi!
Iar in incheierea postarii ceva ce nu putea lipsii!!!
Va pup, o seara faina!

27 de comentarii:

  1. :)):)) Ha !!! e mai binee acum nu?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. vechi mai bine puneai episoadele cu elodia =))de la OTV =)))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @copilul: ce conteaza st amuzante:)

    @Mally: da:))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu ti-am dat starea asta cu maimuta aia a:))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. :>:>:>:> x4 te-am batut :))am 1-1 la 0-0 schimbam portile=))si la 0-1 intram in prelungiri

    RăspundețiȘtergere
  6. lol ... n-am facebook, n-am twitter, n-am (camera) web ... oof, e grea viata asta! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. INTJ, mi-ar prinde bine un comentariu si la postarea dinainte:) mai bine zis un sfat:( Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai bine sa razi decat sa te consumi cu lucruri ce nu merita osteneala. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. hristos a inviat ! o saptamana faina si insorita sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu pot alege care e cel mai bun...toate sunt faine:)

    RăspundețiȘtergere
  11. de ce mai traieste INTJ =))

    RăspundețiȘtergere
  12. multam'...fain mi-ai infrumusetat ziua...imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  13. :DMultumesc G.W.

    Lillee, ai dreptate:)

    @fatacareaduceploaia: te inteleg:)) nici eu:))

    @Lavinia: sunt faine:))

    @Copilul diminetii: Ah :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte tare. =))
    Te deranjează dacă pun ''imnul facebook'' şi la mine pe blog???
    Îmi place prea mult. =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Prea tare =)) Ne trebuia si un imn al Facebook`ului :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)