Pagini

Ocupatie sau stil de viata?

Am decis sa fac o postare la cerere sa zic asa, la cerea "Bebitei" mele, cica sa caut ceva de facut, dar ce? Si ma gandii eu, sa va intreb pe voi, sa vad cam cu ce va ocupati voi timpul, nu de altceva, dar e plictisealaaa, si eu una sunt fara inspiratie in ceea ce priveste ocupatia mea, caci fac ce fac, si ma plictisesc... si tot asa, fac ce fac, ma plictisesc... si tot asa! Acum, ce e drept, o ocupatie mi-am gasit, blogul, dar cica sa gasesc alta, aveti voi vreo idee ceva??? Daca da, pleaseeeeeeeeeee, tell me!!!

P.S.: Oricum la blog nu renunt, dar scrisei postarea din lipsa de ocupatie! hi hi!

26 de comentarii:

  1. Eu imi ocup timpul cu blogul,cu site ul Polyvore si cu vizionatul serialelor(sunt innebunita dupa ele) si filmelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bianca Dobrescu: Pai cam asta fac si eu:)) se exclude piesa de teatru, dar cica ar trebuii altceva:)) altceva ce? ca nu vad ce:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andreea♥: Ma bucur ca nu's singura care se ocupa cu asa ceva:D:)):X:X:X:X>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. In afara de blog poti sa joci un badminton( daca nu bate vantul, ca acum zici ca-i toamna), sah(eu n-am rabdare sa joc sah), fotbal( aveam o vecina unguroaica care juca fotbal cu noi, ce ne dadea la gioaleee), sa mergi la meci la Craiova ca e aproape de tine ca sa-l injuri pe Mititelu ca a distrus Universitatea...Dar cel mai bine e sa te duci la Targu Jiu la meci la Pandurii...Scuze, am scris cam mult...Prima data trebuia sa te intreb: Iti place fotbalul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai pe langa serviciu, eu mai fac fotografie, filmez, editez si ma ocup de blog. Te salut. O zi buna.
    Ma gandeam sa sar cu parasuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. fiind studenta la drep mi-as permite sa-ti sugerez sa incerci sa gasesti un avocat, notar, executor,jurist, care sa te primeasca la el la birou cateva ore pe saptamana in functie de disponibilitatea ta si a lui/ei, asta daca vrei sa urmezi o cariera in doemniu pe viitor ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Bianca Dobrescu: Bafta la BAC:)

    @Cristi: Da, imi place fotbalul, chiar am practicat acest sport prin curtea scolii, pe stadion cativa anisori, hihi.

    @Costin Comba: Frumos, si mie imi place fotografia, multumesc la fel, cat despre saltul cu parasuta, ei bine, nu stiu daca as avea atata curaj.

    @guess who!: uite ca asta e chiar o idee foooarte buna, intrebarea este? ma baga pe mine astfel de oameni, adica ei, care sunt cineva, sa ma bage pe mine, o mucioasa in seama? NUUU, nu cred!

    RăspundețiȘtergere
  8. new loooooooook eheheheeh X:

    RăspundețiȘtergere
  9. iei un CV in brate, te prezinti frumos si spui ca doresti sa inveti tainele meseriei si esti dispusa sa lucrezi 2 ore pe zi iar in schimb sa te duca la procese sa te invete cum sa redactezi un act s.a.m.d., avocatii nu sunt chiar asa rai (vb din proprie experienta) in plus el nu are nimic de pierdut mai se ajuta cu un dus hartia acolo,dactilografiaza asta etc. Eu asa am facut si mi-am inceput cariera de jurist.

    RăspundețiȘtergere
  10. @guess who!: e o idee buna, dar... cam greu de pus in practica prin zona mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. ia o bucata de hartie, scrie lucrurile pe care ti le permiti sa le faci. apoi vezi care sunt cele pe care ai vrea sa le faci. apoi selecteaza-le pe cele care ti-ar aduce influente pozitive. asa, vei avea o ocupatie, cel putin o jumatate de ora...

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu imi ocup timpul cu invatatul ca vine bacu, messu, blogu.. pnm.. destea.. ies afara, la un suc la o poveste, la o plimbare.. Chestii obisnuite.. In plus pe langa astea nu prea vad nimic iesit din comun de facut acum cat timp e scoala.. Dar cand vine vara.. e altceva!! :x

    RăspundețiȘtergere
  13. @raul rual : deja am ocupatie, turbez un pic, si cica ma schimb, cand vezi omu' porc si nesimtit, mai rau te faci!

    RăspundețiȘtergere
  14. cel putin tu mai ai putin roz in blog...

    RăspundețiȘtergere
  15. @raul rual: Bine ca macar in blog mai am roz, ca in rest...

    RăspundețiȘtergere
  16. o sa tin cont de blogul tau ca reper pt zile "intunecate"... sa ma bine-dispuna
    era o vorba (o startegie): cand crezi ca iti merge rau, du-te si stai de vorba cu cineva care o duce si mai rau decat tine, si te vei simti mai bine...:))

    RăspundețiȘtergere
  17. @raul rual: sa stii ca e adevarata, chiar acum cateva minute am probat-o, deja ma simt mai bine, ceea ce e bine pt ca pot sa ofer mai mult sprijin:)

    RăspundețiȘtergere
  18. P.s:ma bucur ca blogul meu e asa de folositor:X

    RăspundețiȘtergere
  19. Mda...in afara de blogging,cursuri si job,fotografiez si sunt implicat in mai multe activitati:la 2 ong-uri,meditatii de 2 ori pe saptamana la engleza.
    P.S Cam atat...sper ca nu te-am plictisit.Have a wonderful day!

    RăspundețiȘtergere
  20. @FRENCH.KISS: interesant:p ai ocupatieee:P

    @kitt'kidd': Pai asa, invata, ft bine:X:X:X

    @Patratzel86:daaa:d

    RăspundețiȘtergere
  21. si tu ti ai gasit o alta ocupatie si te ai hotarat sa te tunzi cumva?:D :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Blog , citesc , ma uit la film , ma plimb , fac sport.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)