Pagini

Leapsa lunii!(Superb)

Multumesc Alexandru, o leapsa in ton cu anotimpul!

Întrebările vor fi scrise cu culoare albă, iar răspunsurile cu culoare roşie, pe post de aţa mărţişorului. Am preluat leapşa de la Popescu Alexandru pentru a o transmite mai departe.


1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?


Mă numesc Costache Lavinia-Monica(C.L.M.), am 19 ani, sunt studenta la Drept, imi place sa desenz, ma consider un bun sfatuitor, ador muzica(cine nu o face), sunt o persoana normala, zic eu... in comparatie cu ceilalti.

2. Ai porecle? Care?


Da, chiar mai multe: Saru, Shaa_MoR3niikaah,etc...


3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îţi plac muuult.


Melodie tristă: Ploaie in luna lui Marte- Paula Seling
Melodie perfecta: Nu pot definii perfectiunea.
3 melodii preferate: 
Mariah Carey- I can make it through the rain
 Kanye West- Flashing lights
Pussycat Dolls- Jai Ho

4. Ai animal de casă? Care?

Dap, un catel, pe nume Dixie.

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?

Nu am idee...

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trişa, fãrã Google!
Nu e citat, sunt versurile unei melodii:
"When somebody needs you, is not good unless he needs you, all the way..."(Celine Dion and Frank Sinatra-All the way)
7. Desenul animat preferat din copilărie.

Courage,the cowardly dog.

8. Îţi place îngheţata?

Da.

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?

Selena sau Carolina.(Oricum imi place numele meu)

10. Zi-mi un banc!
"un banc"
11.Cât de des te enervezi?

Des, dar ma calmez repede.

12. Când te enervezi suni pe cineva sã te calmeze?

Nu. Prefer sa fiu lasata in pace.

13. Te calmezi repede … sau urlii ca nebunul?

Mă calmez repede, dar cateodata ma mai apuca si urlu.

14. Ca metoda de a scăpa de nervi, bătaia este o opţiune?

Eee...

15. Din cauza nervilor ţi s-a intamplat să pierzi un prieten?

Nu chiar.
Va doresc o primavara superba, multa iubire si mult soare!

4 comentarii:

  1. Chiar interesant :P As fi tentat sa iti fur leapsa dar nu cred ca o sa reusesc sa o dau mai departe ;)) las alcuiva acesta ocazie ... aaa si iti doresc o primavara insorita si plina de zambete.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ionik Goose: Hehe, multumsc:D incearca nu ai nimic de pierdut!

    RăspundețiȘtergere
  3. e frumoasa leapsa, si numle tau e frumos deci nu are cum sa nu iti placa:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)