Pagini

Prostii!

Si uite asa sunt eu, acum rad, acum plang, acum ma enervez, acum incerc sa ma abtin, dar de cele mai multe ori gura mi-o ia pe dinainte, si iar fac prostii! Voi faceti prostii? Daca faceti, cam ce fel de prostii faceti? Eu de exemplu cand persoana draga mie imi zice sa am rabdare sa-si puna gandurile in ordine, mai rau pun paie pe foc... in loc sa-i zic: "totul va fi bine!", ceva de genu', culmeaaaaaa, mai vin si eu: "Nu-mi convine aia, nu-mi convine aia", si mai rau ii fac, dar nu stiu de ce, acum vroiam sa va intreb, voi ati facut vreodata asa? Daca ati facut v-a iertat? Cica in iubire totul se iarta, dar totul asta n-are limite?

P.S.: Cred ca v-am innebunit cu atatea intrebari, cu atata iubire, dar deh, eu sunt mic, nu stiu nimic, dar va multumesc mult pentru raspunsuri, caci imi deshid ochii, si inimaaa! 
P.S1.: Multumesc bro si Dora, pentru ca poate aveti sau nu chef de mine, tot imi raspundeti cand cer ajutorul! (Sa nu va mirati de ce sunt atatea multumiri, am ajuns la concluzia ca un "multumesc" valoreaza foarte mult, pentru ca dupa ce ajuti o persoana, si iti multumeste, iti dai seama cat de important esti pentru acea persoana! Hi hi! )

38 de comentarii:

  1. Pai si pe mine ma ia gura uneori pe dinainte. Ce sa fac daca spun exact ceea ce gandesc? Ma iarta ca n-are incotro! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: Asa aud si eu, ca trece, ca nu are incotro!:)) Dar mai stii? Daca se satura?

    RăspundețiȘtergere
  3. e mult mai bine să spui ce gândeşti pe moment spontan decât să taci, să aduni energie negativă şi să explodezi la un moment dat iar apoi să regreţi.
    La mine în relaţie şi ea face la fel, dar o înţeleg şi trebuie să o înţeleg că doar de aia o iubesc, de aia s-a transformat pronumele eu şi tu în noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @guess who!: Atunci e bine ca esti asa intelegator, fetele sunt mai tzatze de fel:)) si bninteles si eu consider ca e mai bine sa spui ce gandesti, dar... offf, iubirea asta, ce face din oameni:X

    RăspundețiȘtergere
  5. bai sincer ..ni se fura alocatie,salariu,pensie ....dar libertatea nu cred ca are cum sa ne-o ia...traim intr-o tara unde avem LIBER la exprimare deci spun ce vreau ..si ce gandesc :-??tine-o tot asA:

    RăspundețiȘtergere
  6. @Jigsau: TOTAL DE ACORDDDDDDDD!!! :)) Bine poate ar trebuii in limite, incat sa nu ranim persoanele dragi:)

    RăspundețiȘtergere
  7. fara limite eu si acasa vb fara limite..ai mei parinti imi mai atrag atentia dar ma doare la patine :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @jigsau: eee, in cazu' fara limite, cine ne place, ne place si asa=))

    RăspundețiȘtergere
  9. Parcă numai Universul este nelimitat...nu şi totul se iartă...

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ne abtinem , dovedim ca gandim .
    A spune direct ceea ce gandesti , fara sa te gandesti la consecinte ... nu e o dovada prea mare de IQ ridicat .
    Hai sa spuna toata lumea adevarul pentru o zi . Cam cate razboaie nucleare s-ar declansa ? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cătălin: Daca totul se iarta, atunci imi place:D

    RăspundețiȘtergere
  12. nu conteaza cum esti..daca partenerul te iubeste te accepta asa cum esti

    RăspundețiȘtergere
  13. @Invizibilul: Sincer nu am nimic cu cei care se abtin, eu am cu aia falsi, si eu nu vorbesc la modu' general, vorbesc in relatia de cuplu', mie una mi se pare normal sa spui ce gandesti atata timp cat e spus cu cap. Corecteaza-ma daca gresesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Nymphetamine: Deci in jurul iubirii graviteaza toate:)

    RăspundețiȘtergere
  15. A iubi inseamna a ierta..pentru ca in iubire totul se iarta, ierti pentru ca tii la celalalt (asta daca iubesti cu adevarat)...A iubi inseamna totul,daca nu exista iubire nu exista nimic,degeaba traiesti pe acest pamint daca nu iubesti macar o data;cind iubesti totul ti se pare mult mai frumos si ai mereu o stare de bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. @gabriella: Da iubesti, dar cand cel iubit, iti mai taie "creanga" de sub picioare... parca uiti ca il iubesti si...

    RăspundețiȘtergere
  17. C.L.M., daca se satura, asta este, ghinionul meu! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Asa sunt si eu, stai linistita. Umblu din prostie in prostie. Dar nu-i bai, lumea ma iubeste oricum. Observi si modestia, da? :))

    RăspundețiȘtergere
  19. prostii facem cu toti :) depinde in ce masura....singura mea prostie cred, ca e incurabila...stau rau cu acceptarea adevarului...chiar nu pot sa inteleg ca in realitate NU inseamna NU

    :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Mony,a mea scumpa surioara :*
    Stii tu,ambele suntem 2 nebune...geloase rau de tot!Nu ne tace gura niciodata dar hai,ca ne face speciale asta >:D<
    Mai bine sa vorbesti mult,sa spui ce simti decat sa fii calacata in picioare dar sa taci
    Kissez :*:*

    RăspundețiȘtergere
  21. @Lillee: Observ, imi plac oamenii modesti:))

    @MIA XYZZ: Hmm, sufar si eu un pic de "nu" asta, eu prea sunt "ori ca mine, ori deloc", dar deh:)

    @Dora: Daaaa, 2 nebune si geloase:)) Se poate:)) Cred ca daca nu am fii asa, nu ne-ar mai iubii lumea:):X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  22. ii greu de acceptat cateodata..dar cu timpu se rezolva mereu :)

    RăspundețiȘtergere
  23. C.L.M., se intampla ceva paranormal! Literele ondulate, frumusele, de pe blogul tau, alterneaza din cand in cand cu litere normale. Asta e ca in Dosarele X! :D

    Sau Chrome-ul imi joaca feste? :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Cristi cred ca e ceva paranormal:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  25. C.L.M., na ca si-a revenit acum!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Aoloo faza cu "gura pe dinainte" ma ia aproape mereu :)). nu e bine,dar ce fac,fac pe responsabilitatea mea. si da ca sa iti raspund la intrebare,si eu am facut dastea dar nu numai eu :)) cred ca nu exista cineva care sa nu fi facut vro` greseala macar odat` ;)).

    RăspundețiȘtergere
  27. Lill'siss :) Ce frumos suna. O sa imi fac mereu timp sa te ascult si sa te ajut, atat cat pot, cu o vorba, cu un sfat.

    RăspundețiȘtergere
  28. @Andreea ;x: Ma bucur ca nu's singura=)))))

    @Patratzel86: Big bro' :X Multumesc inca o data:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  29. @Bianca Dobrescu: Pai stiu, dar problema este ca nu ma pot abtine, "ma mananca" sa zic asa, "ma roade" acel lucru, incep sa ma port foarte urat... de scos ochii, scot dar nu tot timpul, in rest nu ma vait, nu cer nimic, doar respect, am 19 ani, si tot nu stiu cum vreau sa fiu, sunt pur si simplu asa cum sunt, stiu doar ca atunci cand nu mi se face pe plac, gata, imi arat alta fata:)

    Multumesc o zi frumoasa si tie:)

    RăspundețiȘtergere
  30. @Bianca Dobrescu: Ce om esti! Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  31. 1.Deci vreau sa iti spun ca il ador pe pisicu asta care zice "welcome to my blog" :X Ii the best.
    2.Pe oricine ia cateodata gura pe dinainte, si nu cred ca nu exista persoana care sa nu puna paie pe foc intr'un anumit moment. Doar ca fara suparare mami, dar tu le pui cam des:-s .. Dapai cateodata e bine, alteori e rau..
    3.Frumos post!
    te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  32. @Kitt'Kidd' :1. si mie imi place:X
    2. nu ma supar, esti sincer de asta esti fie-mea:X stiu, asta incerc sa schimb la mine:-s
    3. sar'na:X
    Te pup si eu:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)