Pagini

”Si partea opusa are o parte opusa.”

Partea opusa a mea esti TU! Poate nu o stiai, insa asa e, si iti pot spune si de ce, pentru ca TU lasi tot timpul de la tine, TU tot timpul ca ai chef sau nu ma asculti si ma lasi sa ma calmez, TU gandesti pentru amandoi, desi nu o arati, iar eu? Eu sunt asa toanta incat dupa un moment frumos sunt in stare sa o dau in bara, chiar si atunci TU spui: "Lasa ca trece!", dar eu nu, pe mine trebuie sa ma ia gura pe dinainte, guraaaaa mareeee, adevarata este vorba aceea: "Gura bate curul!", dar bine, tu in loc sa dai, mangai... Atat de asemanatori si totusi diferiti, ciudat nu? Chiar e adevarat ca atunci cand tii la cineva ii accepti toate prostiile? Chiar toate? Dar imi e teama, sa nu cumva sa intrec limita, iar daca o fac sper sa fie la fel, sa treaca...  Oricum, gracias!

14 comentarii:

  1. lasa, lasa, sora'mea, ca stim noi cine e sefa :)) foarte tare chestia aia cu el nu da, el mangaie. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @Patratzel86: Asta e buna, cu sefa:))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu ce zici, te inteleg:)))si eu am o parte opusa..ne batem cap in cap:)))dar chiar merge asa

    RăspundețiȘtergere
  4. e normal să fie aşa, e chestie de chimie,fizică,biologie sau mai ştiu eu ce materie la un loc, gata că am deviat, ce vream eu să zic e că : polii opuşi se atrag

    RăspundețiȘtergere
  5. @Oandi: hihi

    @guess who!: DA, asa cred si eu, mie una imi convine!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru el...acel gracias! al tău e tot ce contează...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)