Pagini

Decizii...


Girls Myspace Comments


Hmm, ma uitam la un videoclip al superbei cantarete, Mariah Carey, si mi-a venit asa un gand: Oare parintii chiar stiu, sau simt cand cineva este sau nu potrivit pentru odraslele lor? Nu cumva pentru ei nimeni nu e la fel de bun ca si copilul lor? Exagereaza? 
Eu sunt de parere ca daca un copil vrea sa faca ceva, va face acel lucru, desi parintii ii interzic... si mai cred ca nu o fac din rautate, ci pentru a le demonstra ca POT!
Dar, nu stiu daca aceste fapte au intotdeauna rezultate pozitive... sau un final fericit ca in povestea din videoclip, insa... daca nu incerci de unde stii ca nu va merge?
Chiar, voi ati facut vreodata ceva impotriva vointei parintilor vostrii? A fost o provocare, o decizie inteleapta sau un fel de a va "razbuna" ca nu va fac pe plac?



12 comentarii:

  1. @Jigsau: Stiu tocmai de aia am si pus-o... ca vreau raspunsuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi pt coment tale...esti o scumpa...<3
    eu intodeauna am facut ceea ce am crezut k e bine ...k nu a fost p placul alor mei???asta e...au avut ei dreptate???asta e,am invatat din greseala...
    sunt de acord...dc nu incerci nu ai de unde sa stii...parintii intodeauna o sa fie parinti...si eu o sa fiu la fel ...sunt singura...no sa pot evita sa nu hiper-protejez copilul meu...
    te pup
    happy weekend

    RăspundețiȘtergere
  3. @* WOLF STYLE * : MS mult, si tu esti o scumpa:X... ai dreptate parintii intotdeauna o sa fie parinti... ne iubesc neconditionat... pwp:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, eu am mai facut din cand in cand ceva impotriva lor, dar cred ca a fost doar ca sa ma razbun pe ei.. ca nu ma lasau sa fac ceea ce vroiam eu.. dar in general ii ascult.. pentru ca au dreptate.
    Cred, ca ei stiu mai bine ceea ce e bun pt noi, decat noi insine.. Asta in caz ca nu sunt cam "comunisti" si exagereaza.. :D .. Dar si asa,, ar trebui sa stim ca si exagerarea lor e doar din cauza ca ne iubesc prea mult. :D
    * Parerea mea! *

    RăspundețiȘtergere
  5. @Kitt'Kidd': Hehe, asa am mai facut si eu cate ceva... dar nu din razbunare, din ambitie sa le arat ca pot... si oricum parintii sunt singurii care ne vor binele asa ca...pwp:X

    RăspundețiȘtergere
  6. TReaba asta cu parintii si odraslele e foarte complicata...pentru ca nu poti generaliza niciun aspect. Unii parinti se poate sa fi crescut cu o influenta mai mica sau mai mare, din partea tutorilor dar nu este obligatoriu ca si ei la randul lor sa arate aceeasi atitudine. Si asta pentru ca experienta este cea care te invata si conteaza foarte mult cine sunt ei ca si personalitate. Ideea generala este ca principiile lor fata de copii se bazeaza pe iubirea le-o poarta. Totusi atitudinea rezulta din experienta lor sau a celor ce au fost sau inca mai sunt in jurul lor.
    In general copiii sunt superficiali. Scuze dar asa este :P , nu intentionat ci pentru ca nu au experienta care sa ii ajute sa anticipeze urmarile, realtiile actiunilor lor. Cand un parinte iti spune NU este pentru ca el stie care sunt urmarile si incearca sa te apere. Unii parinti incearca sa apere de tot raul, altii lasa copilul sa invete singur si in rare cazuri isi avertizeaza copilul asupra aspectelor neplacute si il lasa sa ia o decizie(atitudinea cea mai buna din punctul meu de vedere).
    Concluzie: daca vrei sa faci ceva ce nu ai voie mai bine ceri detalii ("Dc?"); daca primesti un sfat, indiferent de natura lui, asculta pentru ca poate inveti ceva fara sa trebuiasca sa inveti din greselile tale; cand vrei sa faci ceva neaparat si nu ai "aprobare" incepe cu "tu de unde stii? cand ai patit asta si ce s-a intamplat, daca nu tu cine a patit asta si ce s-a intamplat?" si incheie cu "tu daca ai avut voie sa faci asta si ai invatat si ai devenit omul care esti acum....pai vreau si eu sa fiu ca tine...esti un model al meu...vreau si eu sa trec prin ce ai trecut tu!" :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ioonik Goose:Pai da, e complicat pentru ca e diferenta dintre generatii... in rest sunt in mare parte de acord cu tine...

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmmm.....am trecut si prin faza asta ...si am facut o prostie mare pentru ca nu am ascultat de nimeni ...nici de parinti nici de prieteni ... mai ales de parinti si ce-mi pare rau e ca le-am adus multe dureri de cap cu prostia mea ....dar totusi am facut chiar daca toti mi-au interzis sa stau cu acea persoana (adevarat "dragostea e oarba" sau mai bine zis prostia mea pe care o confundasem din greseala cu iubirea)...oricum parerea mea e ca mai bine gresesti din alegerile tale decat sa gresesti din cauza altora ....e viata ta...alege ce vrei pe cine vrei si traieste asa cum vrei .... greseste , traieste , experimenteaza ...INVATA..!! si sa nu-ti para rau de ceea ce faci ...iubeste , iarta , traieste !



    pupici ..!!! lavinia stie mai bn ce trancanesc eu pe aici :D ...in fine... interesanta postare ...:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Stiu cum este! am trecut si eu printr-o experienta asemanatoare cu fiica-mea,pana la urma s-a convins singura ca nu era de ea...desi recunosc am avut si eu o discutie cam de genu' celei din videoclip...

    RăspundețiȘtergere
  10. @tasha: Va inteleg, tot timpul este asa, mai ales intre mama-fiica. Este bine ca si-a dat seama de greseala la timp.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)