Pagini

Nebunieee! 10 intrebari capcana pentru destepti!

De cateva zile, sau mai bine zis de o saptamana cred, am innebunit pur si simplu cu o melodie, o ascult asa in nestire, nu stiu ce e cu ea, ce mi-a facut, dar cert e ca e nebunieee! Mie una imi trezeste asa niste "feeling"-uri sa zic asa, o sa va arat si voua despre ce  melodie e vorba, dar mai inainte am gasit niste intrebari capcana pentru destepti, pe mine m-au amuzat, sper ca si pe voi:

1. de ce "prescurtare" este un cuvant asa lung ?
2. de ce se sterilizeaza acele cu care se fac injectiile condamnatilor la moarte ?
3. care este sinonimul cuvantului " sinonim " ?
4. de ce nu exista mancare de pisici cu gust de soarece ?
5. de ce balerinele merg mereu pe varfuri ? Nu ar fi mai simplu sa angajeze balerine mai inalte ?
6. vreau sa imi cumpar un bumerang nou. Cum pot sa scap de cel vechi ?
7. de ce avioanele nu sunt fabricate din acelasi material din care sunt facute cutiile negre ?
8.daca Superman este asa de destept, de ce isi ia chilotii peste pantaloni ? laughing
9. daca o pisica pica mereu in picioare si o bucata de paine cu unt cade mereu pe partea unsa, ce se intampla daca legam o felie de paine unsa cu unt de spatele unei pisici si o aruncam pe fereastra ?

10. ce culoare are un cameleon cand se uita intr-o oglinda ?

Si iata si melodia:
Enjoy!

21 de comentarii:

  1. intrb nr 7 : cutia neagra este un fel de inima+creier la avion ...
    intrb nr 8: asta este de la ombladon:)) din melodia "Cel mai prost din curtea scolii" :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nr 9 e tare, gen: "nu incercati asa ceva acasa" :))
    Cat despre piesa si eu o ascult de ceva zile, e ca un drog pana o sa ma plictisesc de ea.:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Seninle olmak istiyorum. : Hehe:)) asa ascult si eu:)) pana se "invecheste":)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ar face avionul din acelasi material , cine il mai ridica in aer ? Offf , nimic nu stii ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Si mai era: de se spala prosoapele de baie? Nu ne stergem cu ele dupa ce ne-am spalat? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult melodia ,iar intrebarile sunt foarte interesante si necesita multa gandire ,iar atunci cand crezi ca stii raspunsul iti dai seama ca nu e asa.

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa incerc 9. mai exact o sa sugerez unor prieteni care abea asteapta un motiv >:) si raspund imediat ce aflu :)) Si nu imi fac griji pentru pisoi....scapa el daca a supravietuit si "matza lui Schumacher" (ingrediente: una bucata matza si una bucata ciusca; preparare: se pozitioneaza mata in directia "pistei de circuit" si se infige in partea dorsala ciusca decojita pe o parte in prealabil) :-"

    RăspundețiȘtergere
  8. DON'T STOP!...De fiecare data cand intru pe blogul tau sunt surprins placut de postarile tale si mi se par foarte interesante.Apreciez imaginatia ta si se vede ca ai.Si melodia e super buna...MA INCLIN CU VOIE BUNA!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ionik Goose: Astept raspunsul tau!!!

    @Den': ms:X

    @Portalio: Thnks:X

    @FRENCH.KISS: Multumesc mult, apreciez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pt com la mine >:D< In ceea ce priveste 9 inca nu am un raspuns...nu am avut felia unsa si nici nu am observat clar aterizarea :D

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am amuzat copios! O zi excelenta iti doresc.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)