Pagini

Let's pray for Japan!

Nu stiu cat de important este ca eu, tu, noi, cei care isi astern gandurile pe aceste blog-uri, care intr-un fel sau altul a devenit parte din noi, sa imi exprim(vorbesc in numele meu) sau mai bine sa indemn pe cei care "ma citesc" sa spuna inainte de culcare macar o rugaciune pentru Japonia, sau sa aprinda o lumanare la biserica, caci in alt mod nu vad cum as putea sa ajut... insa cine stie, poate are efect!
 Este ciudat, cum o tara atat de prospera in cateva minute a ajuns un dezastru... uimitor chiar, dar cu natura nu ne putem masura fortele, oricat de puternici am fi, si vreau sa va mai spun ca am ramas placut impresionata de gestul unei fete care si-a facut un blog, special pentru Japonia, mi se pare un gest... WOW
( blogul il puteti vedea aici ), asa ca nu pot sta deoparte sa nu scriu si eu ceva pe blogul meu in speranta ca tot raul va fi spre bine!
Si... inca un lucru care m-a determinat sa scriu aceasta postare este melodia celor de la The Black Eyed Peas - Just can't get enough, in care va las sa vedeti singuri despre ce este vorba!


                                    So, let's pray for Japan!                                                     

6 comentarii:

  1. Ai dreptate. Cred că nu ne rămâne decât să ne rugăm pentru sufletele celor dispăruţi în Japonia şi pentru cei rămaşi fără case, fără speranţe, fără nimic acolo. O rugăciune face enorm de mult, spusa din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt puternici. o sa-si revina mult mai repede decat ne putem imagina

    RăspundețiȘtergere
  3. oare lor le-ar fii pasat de noi ?pune-ti si intrebarea asta...ok ne-ar fii ajutat 200-300 de oameni sa reconstruiasca etc alimete ma rog :-??Tipic "ajutor" ....dar restu nu cred ca le-ar fii pasat nici celor care ne ajutau ..doar ca era un ordin de la sef parerea ma

    RăspundețiȘtergere
  4. @jigsau: nu stiu, poate:-?? cum si noua ne pasa de ei, adica mai deloc, asa si lor le ar fi pasat de noi:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)