Pagini

Un fel de provocare!

  Hi hi hi, iata ce am gasit!!! Si va provoc sa urmati pasii de mai jos si sa imi spune-ti ce va iese!


























     Si ca sa nu fiu rea, va spun ce a iesit la mine: Ma pis pe o curva pentru ca sunt beata. OMG! Asta-i buna!

30 de comentarii:

  1. Alerg dezbracata cu un aspirator pentru ca fumez iarba!! =))) Nici nu se putea mai bine :D Tocmai cu un aspirator. Lol :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Kitt'Kidd': nu mi place partea cu iarbA:)) da in rest ii ok=))

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa il stiu :))


    "Am nevoie de un ou , pentru ca imi ruasc viata"

    wtf :))ce propozitie:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh.. mi-a mai iesit asa.. :)) Da ce conteaza.. aspiratoru-i baza!! =))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Jigsau: =)) Ouale iti lipsesc=)) ca restu' le ai pe toate=))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fwtwt pe Traian Basescu pentru ca sunt beat!

    Pacat :| as fi pus pe mine un tricou cu o culoare porivita numai sa formez [...] pt ca voiam sa fac asta de mult!!! dar nu este disponibila expresia :(

    RăspundețiȘtergere
  7. cand si unde ne vedem :>ca dupa o sa iti schimbi parerea:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ionik Goose: Ah:)) Poti sa imi spui si o pot adauga:))

    @Invizibilul: =)))

    @jigsau: cand si unde vrei=))

    RăspundețiȘtergere
  9. am nevoie de un gras pt ca sunt gay :|:))))ce urat=))

    RăspundețiȘtergere
  10. Am impuscat pe un clown pentru ca sunt beata
    :)):)) ioai:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Urasc un mexican beat pentru ca sunt sexy!

    RăspundețiȘtergere
  12. =)) Foarte tareeeee!!!!! =)))) Imi plac raspunsurile voastreee!

    RăspundețiȘtergere
  13. am dat cu limba pe un catelus pentru ca fumez iarba :-?

    RăspundețiȘtergere
  14. fumez iarba cu un batranel pentru ca sunt gay. :)) clar !

    RăspundețiȘtergere
  15. am impuscat n mexican beat pt ca eram excitata :P:)))))vaiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  16. nu te lasi a:))lasa ca vin eu in orasu tau la vara sa dau niste probe la o echipa si atunci ne vedem :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Alerg dezbracata cu un gay pentru ca sunt excitat!
    =)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca iti pasa de Japonia, da click si citeste: http://omagiu-pentru-japonia.blogspot.com/ . Nu costa nimic, te aisigur! Dar cu siguranta inseamna ceva...

    RăspundețiȘtergere
  19. Am impuscat pe un mexican beat pentru ca sunt rasist:)) tare chestia asta, bun de amuzament

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte tare.
    Mi-a ieşit: Mă piş pe o curvă pentru că sunt urâtă.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  21. m-am casatorit cu...un manelist...pt ca sunt sexy...

    RăspundețiȘtergere
  22. urasc o curva pt k asa mi-a zis o voce...ja,ja,ja....
    si ce bune intrebarile capcana pt destepti...:))))
    ti-ai skimbat head banner-ul????
    mersi pt comentarii...esti o skumpa...
    te pup
    happy weekend

    RăspundețiȘtergere
  23. * WOLF STYLE *:DAAAA l-am schimbat!:X Ms la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  24. "ma pis pe un mexican beat pentru ca sunt sexy" :))) ok.. daca u zici:))..

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)