Pagini

Bun venit, raza de soare!

Stralucitor, rotund, galben, cald, minunat = Soarele!
Ah, soare, si-a facut aparitia mult asteptata! Asa mai da, plimbari, ganduri mai bune si mai stralucitoare, zambete, buna dispozitie, asta-i primavaraaa, ce sa mai!
Asa imi place, sa numai zic ca ieri am iesit la o punga de seminte si un suc prin parc, cu un prieten, asta dupa o iarna in care am stat inchisa in casa, si bineinteles ca nu eram singurii, caci parcul colcaia de oameni precum un stup de furnici, insa ce nu mi-a placut a fost ca fetele deja au inceput sa-si expuna diferite parti ale corpului, si nu e deranjant ca si le-au expus, ci modul in care le-au expus, macar de ar folosii un pic de stil, ca parca erau date de "pomana" cum se zice la noi... dar deh, FIECARE FACE CE VREA!
Scuzati abaterea de la subiect, asa... vroiam sa va arat cateva versuri ale unei melodii care mie una mi-a incalzit sufletelul, hehe: 
"Bun venit, raza de soare, roua picurand pe-o floare
Luna tresarind pe ape, cand vin cerbii sa se-adape
Stea de-argint tremuratoare, ce faci codrului carare
Pui de om, care-ai venit ca un semn de infinit"
Este o melodie al Angelei Similea, intitulata "Bun venit, raza de soare", care este si numele titlului meu.
Enjoy!
Link catre melodie.

4 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)