Pagini

Test de personalitate - desenarea unui porc! ( sa vad talentul din voi)

Dupa seriozitatea din postarea anterioara, un pic de divertisment nu strica.
Iata un test interesant care sigur va va dezvalui cate ceva despre personalitatea voastra, caci mie mi-a dezvaluit, si mi-a si placut ceea ce am aflat!Hihi!
Un lucru foarte tare la acest test este ca poti sa-l dai colegilor, prietenilor ca apoi sa radeti impreuna de ce bazaconie ati putut desena :). Ia o coala de hartie si deseneaza un porc, nu trebuie sa stai prea mult ca sigur nu o sa iasa bine.



DESENEAZA PORCUL INAINTE DE A CONTINUA.



DACA NU-L DESENEZI, NU VA MERGE TESTUL!!!



FARA TRISAT



DESENEAZA PORCUL MAI INTAI



L-AI DESENAT DEJA???



DACA NU , DESENEAZA-L ACUM.



ESTE FOARTE HAIOS DACA IL FACI CUM TREBUIE.



DACA AI TERMINAT, MERGI IN JOSUL PAGINII PENTRU A CITI INTERPRETAREA.



















Daca porcul este desenat in partea de sus a hartiei, esti pozitiv si optimist.
La mijloc - esti realist.
Jos - esti pesimist si ai o tendinta de negativism.

Indreptat spre stanga - crezi in traditii, esti prietenos.
Indreptat spre dreapta - esti inovativ si activ, dar nu ai un simt puternic al familiei.
Indreptat in fata (uitandu-se la tine) - esti direct si nu ocolesti discutiile.

Cu multe detalii - esti analitic, precaut
Cu putine detalii - esti emotiv si naiv, nu iti prea pasa de detalii si iti place sa risti.

Cu mai putin de 4 picioare - esti nesigur sau treci printr-o perioada de schimbari majore.
Cu 4 picioare - esti sigur pe tine.
Daca ai desenat mai mult de 4 picioare - esti prost. 

Marimea urechilor indica cat de bun ascultator esti. Cu cat mai mari cu atat mai bine.

Lungimea cozii indica calitatea vietii sexuale, si, inca o data, cu cat mai lunga cu atat mai bine.

Ok, cine nu a desenat coada? :))
P.S.: Ar fi interesant daca mi-ati putea trimite si desenele!THNKS
Sursa

13 comentarii:

  1. eu nu stiu sa desenez porci. de fapt n'am talent la desen deloc. stiu in schimb sa iti cant. vrei sa iti cant ? zi, vrei sa iti cant ? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Patratzel86: nu eu vreau porciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!:)) Porci=))

    RăspundețiȘtergere
  3. cum sa le cant porcilor, C.L.Meule, ca eu nu stiu limba porceasca :-|

    RăspundețiȘtergere
  4. @Patratzel86: :)) Cand am sa gasesc un porc, o sa-i zic sa te invete:)) guit:)) guitz:))

    RăspundețiȘtergere
  5. unde îţi trimit desenul :))
    m-am distrat copios nu am mai desenat din clasa 8 cred

    RăspundețiȘtergere
  6. ce mă bucur că i-am pus 4 picioare, deşi iniţial am vrut să desenez un porc în 2 picioare, (şi nu mă refeream aici la autoportretul subsemnatului) :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @guess who!: hihihi:)) inteleg:)) oricum ms pentru desen:)) e foarte tare=))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai lipseşte ceva: nu se pomeneşte nimic despre culoare!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cătălin: pai desenul se face repede, cu ce ai la indemana:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)