Pagini

Wishlist de sarbatori - ceasulete

Daca ma intrebati pe mine, luna Decembrie este luna mea favorita pentru ca este luna cadourilor si daca este luna cadourilor asta inseamna ca imi pot face o sumedenie de listute de dorinte linistita fara ca nimeni sa se uite stramb sau mai stiu eu cum, nu ca ar conta. Asa ca azi am sa fac o listuta de dorinte sau de cadouri daca vreti care sa contina ceasuri. O daaaa, ceasuri, si asta fiindca am gasit un site cu ceasuri de dama superbeeeee si fie vorba intre noi nu m-as supara daca Mosul mi-ar face cadou unul din ele (sa speram ca am un Mos secret, hi hi)
So, acestea sunt cateva din favoritele mele, cel mai mult imi plac ceasurile de la Detomaso si de la Festina, iar daca ar fi sa aleg un singur ceas din cele de mai sus care sa fie pe gustul meu, cred ca ar fi acesta: http://www.cautceas.ro/cumpara/detomaso-chiara-gold-ladies-edition-7756558

Acum, ce-i drept, ca sa fiu sincera cu voi, mie mi-au facut cu ochiul muuuult mai multe ceasuri de pe site-ul asta, ceasurile lor sunt asa deosebite, nu stiu cum sa explic, dar imi plac si cred ca o sa le visez la noapte fiindca asa patesc de obicei cand imi place un lucru extraordinar de mult. Il visez, il visez si pana la urma il iau, mwahahaha! Nici cele de la Fossil nu sunt rele, mai ales ca am vazut ca toata lumea le iubeste, si am aruncat si o privire si pe la bijutericile lor, au un aer asa sofisticat si sunt elegante, mmmm, sa stiti ca mi se potrivesc. 

Dar gata, gata, ca apoi stiu ca o sa vreti si voi si nu vreau sa le visati si voi noaptea. Sa aveti faina si sa va aduca Mosu' ce va doriti, desi mai e pana atunci, aveti timp sa va schimbati dorintele de cateva ori, hehe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)