Pagini

Eu si "tabieturile" mele

De cand am intrat in viata de adult mai ca mereu imi doresc sa ma mai intorc macar pentru cateva clipe in copilarie. Si sa stiti ca uneori reusesc, cum? Ei bine, foarte simplu. Nu cred ca v-am spus vreodata de ritualul meu de dimineata. Eu fac parte din categoria de oameni care nu pleaca de acasa fara sa ia micul dejun, care cu cat este mai sanatos si mai satios cu atat mai bine, insa eu nu iau un mic dejun asa normal ca tot omul, adica in bucutarie, ci prefer sa ma rasfat mancand micul dejun in pat la desene. Haaa, stiu ca sunt a alintatura, dar asa m-am obisnuit, mi se pare foarte ciudat sa ma dezvat de acest obicei, chiar si cand mergeam la munca, ma trezeam cu o ora mai devreme doar ca sa pot sa-mi savurez momentele de copilarie.

sursafoto: www.google.ro

Acum, sa nu va imaginati ca ma uit la desene de copilasi gen Mickey sau Doctorita Plusica, mie imi plac mini serialele acelea, Jessie, Totul pentru dans, Art Attack si sincer imi plac si reclamele, mai ales cele de la Noriel.ro, au o sumedenie de produse pentru copii, de la figurine de jucarie, papusi care canta, mananca, catei care fac pipi, etc. etc., pana la faimoasele jucarii lego online, care mie imi plac foarte mult fiindca mereu cand eram kinder construiam chestii cu ajutorul lego-ului.

Mno, poate pentru unii pare exagerat, dar asta e felul meu prin care ma destresez si prin care imi incarc bateriile zi de zi, asta bineinteles cat inca mai sunt la mama acasa, hehhe. Mereu m-am intrebat daca mai sunt si alti oameni care au "tabieturi" la fel ca mine, bine, nu ca mine, nu acelasi obicei, dar intelegeti voi ce zic. Asadar dupa cum probabil banuiti urmeaza marea intrebare: Voi ce obiceiuri aveati cand erati la mama acasa? Sau poate inca aveti si dupa ce ati plecat de la mama, nu conteaza, sunt curioasa sa aflu doar daca aveti si care sunt acelea. Seara faina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)