Pagini

MC pentru o seara

 Era sambata seara. Ultima saptamana din luna Noiembrie. Am plecat cu cativa prieteni la un club pe care l-am mai frecventat si singurul la care ma duc fiindca il cunosc pe baiatul care sta la butoane si incinde atmosfera cu muzica buna. 

Ador sa fac scratch-uri, mai ales cand am in fata mea doua platane de firma, nu chinezarii de pe piata si doua mixere pregatite pentru show. Pentru ca stiu si pentru ca stie si el ca stiu, m-a lasat sa urc la el. Mi-am pus castile pe urechi si am inceput sa comunicam mai mult prin semne fiindca nivelul sonorului era prea ridicat. Mi-a facut semn ca ia o pauza si daca pot sa ma ocup zece minute de treaba, daca nu, doar sa supraveghez si sa bag muzica in continuare. Am dat din cap afirmativ. Odata plecat, am inceput sa ma joc cu platanele si sa fac cateva scratch-ruri “baby” pe refren. Dupa aceea, am inserat pe ambele platane aceeasi piesa si am inceput sa fac pass-pass, adaugand efecte de pitch si cross-fader. 


Toata lumea tipa, dansa si consuma bauturi alcoolice, semn ca atmosfera era in toi iar ceea ce faceam eu era placut tuturor. Altfel te misti cand ai aparatura profesionala la indemana de la djsuperstore.ro decat ce am acasa. Mi-am pus microfonul in stativ si pe beaturile de hip-hop mai bagam cate un vers, asa...freestyle. Distractia a tinut pana s-a intors el, adica zece minute dar m-a rugat doar sa-l urmez. 

Asta am facut. M-a dus la patronul localului in birou care a fost prin zona si a vazut show-ul realizat de mine. 
- Ai dori sa te angajezi la clubul nostru?


- Nu, multumesc, este doar o pasiune.


Astfel, de la o pasiune putea deveni o cariera. Mi-am dezvoltat latura aceasta fiind pasionata de muzica si avand un mixer si doua platane (nu foarte profi) acasa si jucandu-ma cu ele. Insa, de fiecare data cand pun piciorul in acel club, sunt rugata, macar pentru zece minute, sa ma ocup de muzica. Am un fel de repertoriu al meu mai aparte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)