Pagini

Teama de medicul stomatolog

De cand eram mica, mi-a fost frica de medicul stomatolog. Bine, nu de medic in sine ci de acele instrumente care scot un bazzait ciudat si de durerea mea imaginara. Da, imaginara! Desi nu experimentasem nici-o extractie dentara, eu deja imi faceam filme cu sange si dureri. Stiu ca mama m-a batut la cap sa merg la doctor din cauza durerilor insuportabile de masea. Cu chiu si cu vai am acceptat. Mama imi spunea ca acel doctor este de incredere si foarte bun in ceea ce face. “Are rabdare cu pacientii”, imi spune iar eu de asta aveam cea mai mare nevoie. Prima mea interventie a fost o extractie masea de minte. Imediat dupa ce a crescut, am avut probleme cu ea si cum bine stiti, maseaua de minte nu se lucreaza. 

De-ndata ce am pasit in sala de asteptare, tremuram toata, precum o piftie, de sus pana jos. Mai era o singura doamna la rand, tacuta de fel, poate din cauza durerii pe care o acuza. Am inceput sa citesc sfaturi pentru o igiena orala de invidiat de pe Dentfix.ro. Ce am citit acolo m-a facut sa-mi dau seama cat de importanta este igiena orala si cata importanta trebuie sa-i acordam. A sosit timpul sa intru si eu inauntru. Ma albisem la fata si tremura scaunul cu mine. Doctorul mi-a zis ca nu trebuie sa-mi fie frica fiindca nu voi simti nimic. Am inceput sa ma incred in cuvantul lui si o lingurita de zahar si un pahar cu apa au reusit sa ma calmeze. Mi-a facut anestezic, doar ca inainte de a-mi face anestezicul injectabil, mi-a dat cu un fel de spray anestezic in acel loc si n-am simtit nici macar injectia. In doar trei-cinci minute,

CLM-ica nu mai avea maseaua de minte. Si da, nu m-a durut deloc. De atunci, mi-am dat seama ca nu mai are de ce sa-mi fie teama si de fiecare data cand am avut vreo problema, m-am dus singura, fara teama, la medicul stomatolog. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)