Pagini

Movie Time!!! Life is beautiful si La multi ani de Mos Nicolae!

Mmmmm, n-am mai facut de ceva timp o recomandare de film, dar pentru ca de curand am vazutul care m-a impresionat am zis sa-l dau mai departe vorba aia pentru ca de cele mai multe ori filmele cu adevarat bune nu sunt cunoscute asa cum ar trebui. 

Asadar, este vorba despre Life is beautiful sau Viata e frumoasa, un film care le are pe toate: dragoste, amuzament, dar si tragedii. Si aici nu ma refer la genul ala de tragedie cliseic, ci la una mai aparte, avand in vedere ca actorul principal fiind evreu italian, este luat alaturi de copil si de sotie si dus in lagarele naziste. Se pare ca de cand am citit cartea lui O. Lustig, imi starnesc curiozitatea filmele ce ilustreaza viata in lagare... In fine. Ideea esentiala a filmului este sacrificiul, sau mai bine zis sacrificiile pe care le face tatal copilului ca sa-l protejeze de ororile ce aveau loc in acele lagare. 

Ce se intampla cu ei, nu vreau sa va spun caci n-ar mai avea rost sa vedeti filmul, dar concluzia la care am ajuns eu si la care probabil ca o sa ajungeti si voi este ca in ciuda lucrurilor urate si rele care ni se intampla, viata este totusi frumoasa, depinde cum o privesti, hehe.

sursafoto: www.google.ro


Mno, este un film bun, de weekend, si cu ocazia asta tin sa va urez si un calduros "La multi ani!" daca purtati numele Sfantului Nicolae, sper ca ati fost cuminti si ca a trecut Mosul pe la voi! Eu sunt cuminte, deci la mine vine mai des, sau mai bine zis, cand poate, hihi. Zi faina. Sunteti tucati!

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)