Pagini

Schimba-ti look-ul cu ajutorul lentilelor de contact!

V-ati gandit vreodata cum ar fi sa avem optiunea aia ca in jocuri sa ne schimbam infatisoarea cam cand vrem noi? Si nu vorbesc aici de par, caci parul e posibil sa ti-l schimbi, ci de fata, de anumite trasaturi, de nas, de buze, de ochi: forma, culoarea, barba, s.a.m.d.

Ei bine, din fericire exista fel si fel de metode prin care putem  face acestea lucruri, unele sunt costisitoare si permanente si implica anumite riscuri, si aici fac referire la operatiile estetice, insa altele sunt temporare, nu atat de scumpe si bineinteles nu prezinta riscuri atat de mari, si aici vorbesc despre makeup si eventual lentile de contact.

I mean, am vazut o gramada de fete care folosesc lentile de contact, majoritatea cumparate din magazinul Lensa, si nu stiu cum se face, dar culoarea ochilor parca iti schimba toata infatisarea. Sunt fete care au ochii verzi si isi doresc si iubesc ochii negri sau caprui, atunci isi cumpara lentile de contact caprui, sau sunt fete care is indraznete si vor o schimbare radicala, atunci apeleaza la lentilele de contact colorate gri, sau albastre, sau mov, depinde.

Eu inca nu am testat o pereche de lentile, insa am o prietena pe care am facut experimente si mi-a placut, si cand zic experimente o zic in sensul bun al cuvantului bineinteles. Cum am facut aceste experimente? Pai foarte simplu, cu ajutorul lentilelor si machiajului. Pentru ca ea e obisnuita si poarta destul de des lentile colorate verzi si albastre. am rugat-o sa le poarte pe rand si sa o machiez in functie de culoarea ochilor. Nici nu va imaginati cat de mult a putut sa o schimbe un pic de machiaj diferit fata de cel obisnuit! Mno, voua va place sa va schimbati look-ul folosind lentile de contact? Aveti lentile? Le-ati incerca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)