Pagini

Sarbatori fericite!


Hello there! Sper ca a trecut Mosul pe la voi si ca pana acum aveti sarbatori linistite alaturi de cei dragi. Eu stau cumintica acasa si ma relaxez. M-am uitat la o gramada de filme in tema, adica de Craciu, am papat prajiturele, am ascultat colinde, am impodobit bradutul si nimic deosebit.

De fapt, este putin deosebit pentru ca e prima data cand de sarbatori am probleme cu anxietatea si cu atacurile de panica, si in timp ce toti prietenii mei, de fapt cunostintele mele s-au petrecut in oras, eu am fost nevoita sa stau acasa. 

Mno, oricum mi-am dat seama de anumite lucruri in ceea ce priveste oamenii care ma inconjoara si am decis ca e mai bine sa stau si sa-mi vad singura de treburile mele pentru ca si altii sunt ocupati cu treburile lor.

Dar, sa lasam gandurile urate, eu am trecut pe aici sa va urez in continuare sarbatori faine alaturi de cine vreti voi, sa fiti sanatosi, frumosi si toate cele! 

Va las si o poza cu bradutul meu pentru ca sunt o draguta, hi hi si va tuc!

3 comentarii:

  1. Mosul? Adica nenea ala imbracat in rosu care incerca sa imi vanda un ren pe o sticla de bere? Nu stiu cine este.
    Revin imediat, merg sa-mi hranesc renul.
    Sper ca ai avut si tu sarbatori frumoase. Sa te distrezi de revelion. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui poate sa te ocupi mai mult si de partea sentimentala a blogului :)
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum, pentru ca ultimele ore ale anului 2014 sunt gata să treacă prin clepsidra timpului si anul 2015 este aproape să-şi deschidă primele file albe, necunoscute, trimit urari de sănătate, bucurii şi mult noroc! LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)