Pagini

Guest post - Pe Strada IT gasesti cele mai tari cadouri de Craciun!

M-am gandit bine la ce cadou vreau sa-mi aduca Mosul anul acesta si dupa cateva zile de colindat pe internet in cautarea cadoului perfect (dorintei de cadou mai degraba, ho ho ho), m-am ratacit si am dat de o strada de care nu mai auzisem pana acum, culmea este ca aceastra strada are o gramada de chestii pe care as vrea sa i le cer Mosului, Strada IT, nu stiu daca ati auzit de ea, dar este una din cele mai insorite si mai faine strazi virtuale pe care am vizitat-o, si dupa cum spuneam in ea gasesti o sumedenie de produse IT printre care: aparate foto la super preturi, laptopuri, tablete, televizoare, monitoare, imprimante, videoproiectoareee, componente PC, gaming stuff si multe, muuuuulte altele pe care trebuie sa le descoperiti singurei.
Si pentru ca Strada IT are atatea produse, o sa-i cer Mosului o camera video fiindca as cam vrea sa ma apuc din nou de tutoriale de nail art caci le-am cam lasat de izbeliste de cand mi s-a stricat o lampa USB careia ii intrebuintasem mai mult decat sarcina de a lumina, hih, am folosit-o si pe post de suport, iar acum nu am nici lumina buna pentru ca aparatul meu foto-video nu este asa performant si nici suport... Hmmm, da chiar, as putea sa-i cer Mosului si un suport, daca tot face un cadou, sa fie complet, pai nu? M-am holbat pe la preturi camere video si am gasit ceva mai pe buzunarul Mosului, hehe, acum sa vedem cum il conving ca am fost cuminte si ca merit.

Pana una alta, eu zic sa aruncati si voi o privire pe strada asta, cu siguranta o sa gasiti ceva care sa va placa si despre care sa-i spuneti Mosului. Sa aveti o zi faina si plimbare cat mai placuta pe straduta IT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)