Pagini

Pareri despre serviciile UPC?

In ultima vreme nu stiu ce se intampla ca tot imi pica internetul, iar imaginea la TV se tot opreste, iar astea le-am observat ca au inceput sa se intample cam de cand a prelungit mami abonamentul pe care il detinem prin telefon. Si nu ar fi o problema ca l-a prelungit, ci faptul ca prelungirea a fost facuta cu acordul ei pentru abonamentul pe care il detineam atunci, insa nesimtitul care a sunat-o i-a facut un alt abonament despre care nu are habar. Acum vin eu si va intreb: Bun, bun, s-a facut prelungirea asa cum s-a facut (adica telefonic), in fine, dar nu trebuia sa primeasca si mami un model de contract prelungit acasa? 

Sunt foarte dezamagita de serviciile companiei cu care colaborez in prezent (nu-i dau numele caci nu vreau sa fiu rea si sa fac reclama negativa...), de fapt si de operatorii lor, mai ales ca atunci cand am cerut un nume, mai exact numele celui care cica a prelungit contractul, mi s-a spus ca nu se poate, ceea ce dupa mine nu este acceptabil. 

Ne-am gandit sa renuntam la abonament fiindca este prea scump si sa facem un alt abonament la Business UPC pentru ca am auzit ca la ei nu-s chiar asa de piperate preturile. Am aruncat o privire pe net pe la serviciile lor si ma incanta ca au un pachet de televiziune HD si o carte de telefon pe care o poti accesa sunand la un numar dat de ei. Mai multe detalii cred ca o sa cer in magazin, e mai sigur asa caci pe internet sau prin telefon fiecare face si spune ceea ce vrea.

Dar totusi, am zis sa apelez la voi, in caz ca aveti UPC sa-mi spuneti daca sunteti multumiti de serviciile lor, mai ales de internet si televiziune caci practic astea doua ma intereseaza pe mine cel mai mult! Raman super datoare!!! Multam'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)