Pagini

Cateva cuvinte despre rochia/ tinuta Primei Doamne

Ce faceti? V-ati pregatit pentru sarbatori? Ati taiat procu' pentru Craciun? V-ati facut rezervari de Revelion? V-ati cumparat costumatii, rochii, toate cele? Mno, bine ca va intreb pe voi, caci eu inca nu m-am pregatit, eu inca is in faza in care colind prin magazine cu haine online pentru femei in cautarea rochiei perfecte pentru noaptea dintre ani. Am gasit cateva variante, dar nimic din ceea ce imi doresc exact. 

Mno, dar sa lasam pe mine si rochiile de Revelion pentru moment, si sa discutam despre comentariile care s-au facut cu privire la vestimentatia Primei Doamne a Romaniei. Am citit si eu de curiozitate cateva din articolele care circula in mediul online si muuuulte din comentariile oamenilor de rand ca sa zic asa, si am zis sa vin si eu cu o parere. Doamna Carmen, se imbraca cum vrea si cum se simte ea mai bine, cine sunt jurnalistii sau cine sunteti voi sa o criticati atat ca nu a ales o rochie adecvata evenimentului la care a luat parte? Zau asa! Pun pariu ca multi dintre voi habar nu aveti ce inseamna aia moda si ca multe dintre voi inca umbla cu geanta si pantofii asortati ca asa se purta pe vremuri. 

E incredibil cata rautate si cate discutii se pot isca de la o simpla tinuta. Femeia asta din punctul meu de vedere are gusturi foarte bune, am vazut-o si prin alte fotografii si nu mi s-a parut ca a dat gres vreodata, are un stil clasic, cu care este foarte greu sa gresesti, uneori mi s-a parut putin cam modesta, dar niciodata "nepotrivita". De ce sa fie nepotrivita tinuta ei? Ca este rochia prea scurta? Zaaaaau? 

E atat de gresit si de exagerat. Femeia arata bine pentru varsta ei si a ales o tinuta care sa o avantajeze. Nu-s eu stilist vestimentar, dar chiar si cromatic mi s-a parut ok, nimic iesit din comun, ba chiar mi-a placut faptul ca ales sa poarte o pata de culoare pe buze, si aici fac referire la rujul rosu. Asa caaaa, eu zic sa lasati comentariile rautacioase caci suntem in prag de sarbatoare si ar fi cazul sa fim mai buni.

Fiecare e liber sa se imbrace in ceea ce vrea, mai ales sotia Presedintelui si mai ales atata timp cat pastreaza o nota de decenta si de bun gust! Ha! Seara faina!

12 comentarii:

  1. Si mie imi place rochia ei , e ceva clasic si potrivit pentru ea , dar acum fiecare cu parerile lui , acum sincer jurnalistii mereu comenteaza contra .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate.Eu personal nu l-am votat ca presedinte pe acest domn. Poate ca ar trebui sa avem rabdare sa vedem ce face pentru tara si pentru noi.Doamna este o finuta si nu ar trebui sa se lege cineva de tinuta sa. Si eu cred ca ii sta foarte bine.Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu l-am votat, de fapt nu am votat deloc. Ma bucur sa vad o parere pozitiva! :D pup

      Ștergere
  3. Tocmai ca e Prima Doamna nu se imbraca cum are chef, ci potrivit protocolului, mai ales ca nu aparea in sufrageria de acasa, iar sotul ei nu e presedinte de asociatie de locatari. Mai ales pentru ca are silueta frumoasa, daca nu are chef de sfaturile unui stilist, se poate inspira din tinutele lui Kate Moddleton :) Oana

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am uitat la investire si nici nu am observat acest detaliu...dupa aceea am vazut pe internet o gramada de critici legate de rochie. Oameni invidiosi care nu au ce face. Daca avea o fusta care depasea cu o palma nivelul genunchilor cu siguranta spuneau ca e prea lunga si nu respecta protocolul...frustrati.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata la Mos Ajun!
    Sarbatori fericite, sanatate si numai bucurii!
    ----------★
    ----------**
    ---------*o*
    --------*♥*o*
    -------***o***
    ------**o**♥*o*
    -----**♥**o**o**
    ----**o**♥***♥*o*
    ---*****♥*o**o****
    --**♥**o*****o**♥**
    -******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥*
    -----____!_!____
    -----\_________/---

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Monica!
    Am citit într-un ziar că rochia costă 495$,pantofi 500$ și geanta 1900$.
    Crăciun fericit și Moșul să îți aducă tot ce dorești!
    Sărbători fericite!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)