Pagini

Fii sexy de Revelion

Traditia spune ca in noaptea dintre ani e musai sa porti lenjerie rosie ca sa iti mearga bine in anul nou si ca sa nu se lipeasca, vorba aia, relele de tine. Mno, acum eu am respectat traditia de cand eram micuta, iar acum cand am crescut, shopping-ul dupa lenjerie rosie (pentru ca din cate am inteles trebuie sa fie noua) este o adevarata placere.

Asa caa, am decis sa va arat cateva modele de lenjerie sexy pe care le-as cumpara si le-as purta, dar nu prea indraznesc pentru ca vedeti voi, sunt mai pudica asa de fel, dar cine stie, poate fetele mele care imi citesc blogul sunt mai curajoase, hehe.

Deeeci, mai intai de toate sa stiti ca sursa mea de inspiratie ca sa zic asa este sevensins.ro, un magazin online nu numai cu lenjerie misto, ci si cu costume sexy perfecte pentru Halloween, Craciun, etc... sau colanti faini
Mno, dar gata cu vorba ca ii saracia omului. Prima chestie care mi-a placut enorm, este rochita din stanga de tip babydoll. Nu stiu de ce dar stilul asta de haine ma duce cu gandul la inocenta, nicidecum la vulgaritate. Imi plac accentele acelea de culoare de pe sani si chilotei, hi hi. Apoi, pentru tipele mai pudice asa ca mine, am zis ca ar merge rochita a doua de noapte din dantela roooosie, luuunga si mulata, mrrrr. Si ultima este un corset foarte sexy si elegant din danteluta la care se asorteaza o pereche de chilotei tanga si dresuri cu dantela albe. Huh.

Owww si pentru ca nu m-am putut abtine, am gasit si ceva pentru Craciun.
Rooosu ca focu' sa va surada norocu'! Hmmm, stiati ca nu doar noi purtam lenjerie de culoare rosie in noaptea dintre ani? Ei bine, se pare ca si femeile din Mexic, cele care vor sa-si gaseasca jumatatea in anul ce vine, trebuie sa-si puna lenjerie de culoare rosiiiiie, insa ecuadorienii, brazilienii si locuitorii Boiviei poarta lenjerie de culoare galbena. Interesant, nu? Si cica brazilienii poarta haine albe de Anul Nou ca sa aiba un an linistit si norocos, ma intreb daca merge si la noi, ca le-as fura obiceiul, hi hi.

Voi purtati lenjerie rosie in noaptea de Revelion?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)