Pagini

C.L.M.-ica ofera servicii de web/ graphic design! Ai un site "urat"? Vino la mine ca ii dau eu un "makeover"!

As incepe cu clasica replica: "Lume! Lumee! Dati sfoara in tara!" C.L.M.-ica s-a apucat de afaceri, hehehe. 

Dar nu imi plac strategiile astea de piata, desi daca stai sa te gandesti, cu ele castigi mai mult... 

Anyway, ideea de baza este ca vreau sa va anunt ca m-am hotarat sa ofer pe cont propriu ca sa zic asa servicii de web design si grafica si chiar si servicii de redactare articole, content writing, cum vreti sa-i spuneti, asa ca de acum incolo daca aveti nevoie de vreun banner, logo, poster, afis, "haina noua" pentru blog/ site sau chiar si mici modificari pe ici colo care ar schimba muuulte, multe, puteti sa apelati la mine cu incredere. 

Cei care ma urmaresc de la inceput, probabil au vazut ca mi-am schimbat grafica, "hainuta" la blog de cateva ori, bineinteles prin tehnici simple, caci momentan pe astea le stiu, insa pe viitor imi doresc sa invat mult mai multe, dar ca sa inveti chestii ai nevoie de proiecte, nu?

Mi-am facut si o pagina pe Facebook, CLM, unde o sa postez chestii facute de mine, un fel de portofoliu. Cat despre preturi, nu am stabilit nimic inca, ma orientez in timp daca este sa-mi mearga treaba. So, wish me luck si nu uitati sa puneti o vorba buna pentru mine, un like, un share, o recomandare! Multam'!

3 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)