Pagini

Guest post - Hipo.ro, un site cu joburi faine!

De o buna perioada de timp ma aflu intr-un proces de cautare a unui loc de munca, proces care de altfel nu-mi face placere deloc, mai ales ca online sunt postate tot feluri de job-uri de la firme fantoma, stiti voi joburi in strainatate care promit mereu marea cu sarea si care cica fac angajari serioase nu asa de mantuiala. Acum nu stiu cum sa va spun, dar am aplicat in jumatate de an la peste 50 de joburi cred, si singurele care aplicatii sa zic asa care mi-au adus cateva interviuri au fost cele de pe site-ul Hipo.ro.

Hipo.ro mi se pare cel mai ok site unde poti sa-ti gasesti un job, din cate m-am interesat eu am aflat ca ei organizeaza targuri virtuale pentru absolventii care termina scoala si isi cauta job, chestie pe care n-am mai auzit sa fie facuta de vreun alt site care se ocupa cu locurile de munca.

Also Hipo.ro ocupa locul 199 la General, locul 2 in categoria Locuri de munca si locul 2 in subcategoria Recrutare online. Deci il recomand cu drag, zau asa! Eu oricum il verific aproape zilnic sa vad ce este nou pentru ca ei actualizeaza listutele cu locuri de munca in fiecare zi, dar din pacate nu am gasit nimic care sa fie pe placul meu, pentru ca nu mi-o luati in nume de rau, eu stiu ca munca e munca, si ca nu toata lumea iubeste ceea ce face, dar eu parca nu pot sa lucrez intr-un loc in care nu imi face placere, sau mno, locul ca locul, dar munca pe care o fac, daca imi displace, apai eu nu o fac cu spor, si daca nu e spor, inseamna ca nu e motivatie, si daca nu e motivatie seful e suparat, iar daca seful e suparat, nu mai ai job, si evident daca nu mai ai job, nu ai bani si tot asa... E o pierdere de timp sa aplici pentru un job care nu te caracterizeaza, nu?

Voi pe ce site-uri aplicati cand va cautati un loc de munca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)