Craciunul
este perioada cu cele mai mari vanzari din an. Chiar daca procentul vanzarilor
din perioada sarbatorilor poate ajunge si pana la 40% din cele anuale, acest
lucru depinde in special de domeniul de lucru. De aceea, venim in ajutorul
vostru si va oferim cateva sfaturi despre cum puteti creste vanzarile cu
promotii speciale de Craciun.
Sarbatorile
aduc vanzatorii si prestatorii de servicii intr-o stare de spirit pozitiva,
vesela, iar aceasta perioada a anului este, in cele din urma, sezonul
cadourilor. Folositi-va de acesti doi factori pentru a contribui la o cauza
caritabila, in timp ce va cresteti vanzarile. In primul rand selectati o cauza
care este relevanta pentru domeniul de activitate al firmei. De exemplu, pentru
un restaurant este potrivita o campanie de strangere a produselor alimentare
pentru nevoiasi. Oferiti clientilor un pahar de suc, desert sau un discount
pentru donatiile aduse. O brutarie poate dona o paine persoanelor fara casa la
fiecare 10 paini vandute. O librarie poate oferi clientilor o reducere la o
noua carte achizitionata in schimbul unei carti folosite aduse la schimb, iar
apoi poate dona cartile adunate spitalelor, centrelor de plasament sau
scolilor.
Sarbatorile sunt o perioada a
grabei. Oferiti-le clientilor o buna meritata pauza prin aranjarea catorva
scaune confortabile in jurul unei mese. Umpleti masa cu bauturi, cafea,
prajiturele de Craciun si bomboane personalizate. O alta alternativa este sa oferiti un premiu, precum o zi
la SPA, unui client norocos.
Incurajati cumparatorii sa apeleze
la serviciile companiei dumneavoastra oferindu-le discounturi descrescatoare
intre inceputul lunii Decembrie si ajunul Craciunului. Astfel fiecare zi mai
aproape de Craciun ofera un discount mai mic. Spre exemplu, puteti incepe cu un
discount de 50% pe data de 12 Decembrie, il puteti scade la 46% pe 11
Decembrie, 42% pe 10 si asa mai departe. O alta idee este sa pregatiti diferite
discounturi de la 10 la 50%. Cupoanele pot fi puse in plicuri, intr-un bol
plasat la iesirea din firma din care clientii pot alege atunci cand parasesc
sediul companiei.
O alta tactica prin care va puteti
creste cifra vanzarilor este sa programati vanzarile inainte sau dupa orele
normale de functionare a celorlalte afaceri. Promovati aceste oportunitati in
ziarelele locale si pe site-ul companiei. Pe langa reducerile preturilor puteti
oferi si cadouri la fiecare achizitie. Oferiti gratuit pungi personalizate cu logo-ul companiei pentru a usura drumul pana acasa al
clientilor si a va promova eficient compania.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)