Pagini

Materiale promotionale pentru Craciun

Craciunul este perioada cu cele mai mari vanzari din an. Chiar daca procentul vanzarilor din perioada sarbatorilor poate ajunge si pana la 40% din cele anuale, acest lucru depinde in special de domeniul de lucru. De aceea, venim in ajutorul vostru si va oferim cateva sfaturi despre cum puteti creste vanzarile cu promotii speciale de Craciun.
Sarbatorile aduc vanzatorii si prestatorii de servicii intr-o stare de spirit pozitiva, vesela, iar aceasta perioada a anului este, in cele din urma, sezonul cadourilor. Folositi-va de acesti doi factori pentru a contribui la o cauza caritabila, in timp ce va cresteti vanzarile. In primul rand selectati o cauza care este relevanta pentru domeniul de activitate al firmei. De exemplu, pentru un restaurant este potrivita o campanie de strangere a produselor alimentare pentru nevoiasi. Oferiti clientilor un pahar de suc, desert sau un discount pentru donatiile aduse. O brutarie poate dona o paine persoanelor fara casa la fiecare 10 paini vandute. O librarie poate oferi clientilor o reducere la o noua carte achizitionata in schimbul unei carti folosite aduse la schimb, iar apoi poate dona cartile adunate spitalelor, centrelor de plasament sau scolilor.

Sarbatorile sunt o perioada a grabei. Oferiti-le clientilor o buna meritata pauza prin aranjarea catorva scaune confortabile in jurul unei mese. Umpleti masa cu bauturi, cafea, prajiturele de Craciun si bomboane personalizate. O alta alternativa este sa oferiti un premiu, precum o zi la SPA, unui client norocos.
Incurajati cumparatorii sa apeleze la serviciile companiei dumneavoastra oferindu-le discounturi descrescatoare intre inceputul lunii Decembrie si ajunul Craciunului. Astfel fiecare zi mai aproape de Craciun ofera un discount mai mic. Spre exemplu, puteti incepe cu un discount de 50% pe data de 12 Decembrie, il puteti scade la 46% pe 11 Decembrie, 42% pe 10 si asa mai departe. O alta idee este sa pregatiti diferite discounturi de la 10 la 50%. Cupoanele pot fi puse in plicuri, intr-un bol plasat la iesirea din firma din care clientii pot alege atunci cand parasesc sediul companiei.
O alta tactica prin care va puteti creste cifra vanzarilor este sa programati vanzarile inainte sau dupa orele normale de functionare a celorlalte afaceri. Promovati aceste oportunitati in ziarelele locale si pe site-ul companiei. Pe langa reducerile preturilor puteti oferi si cadouri la fiecare achizitie. Oferiti gratuit pungi personalizate cu logo-ul companiei pentru a usura drumul pana acasa al clientilor si a va promova eficient compania.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)