Pagini

Guest post - Cartuseria.ro te scapa de griji!

Ia spuneti-mi: Vi s-a intamplat o data sau de mai multe ori, fie ca erati acasa sau la munca, sa ramaneti fara toner la imprimanta? Sunt sigura ca da, pentru ca si mie mi s-a intamplat, si nu doar o data, si mereu mi se intampla fix atunci cand aveam cu adevarat nevoie ca sa printez ceva, offfff, si sa vedeti nervi tociti si stres pentru ca mereu cand ma decideam sa cumpar un alt cartus, procesul asta de cumparare zau ca dura o vesnicieeeeee! 

Dar gata, intr-o zi m-am suparat si am cautat un magazin online care sa faca treaba pentru mine, si am gasit, Cartuseria.ro, si nu-mi vine sa cred ca era chiar sub nasul meu, iar eu ma chinuiam prin oras sa dau telefoane, sa astept si chestii de genu' pana reuseam sa achizitionez ceea ce aveam nevoie.

So, Cartuseria.ro, e practic, e util, e de la tine de acasa, poti sa-ti cumperi ce vrei de la ei, de la etichete autoadezive (cea mai tare inventie a secolului, hihi) pana la hartie foto cu ajutorul careia sa-ti scoti ce poze vrei, cand vrei, asta bineinteles daca iti mege imprimanta, heh, caci daca nu merge, tot cu cei de la Cartuseria.ro o rezolvi si numai bine economisesti o gramada de timp si bani.

Sa va mai spun ca la ei gasiti si accesorii pentru tablete, telefoane si bineinteles imprimante? Ce sa mai, cu ei faci treaba, nu gluma. Eu una am povestit la toate cunostintele mele despre ei, iar cei care au avut ocazia sa colaboreze cu ei, mi-au dat numai feedback-uri pozitive si mi-au multumit, hi hi, unii chiar mi-au ramas si datori ca cica le-am salvat viata, vorba aia. 

Acum, e randul vostru sa testati si daca sunteti multumiti de serviciile lor sa "dati mai departe" sa beneficieze si altii si sa scape de stresul ca ii pot lasa imprimantele cand le este lumea mai draga, si daca totusi ii lasa, sa fie siguri ca au pe cine se baza, cine sa-i salveze, hehe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)