Pagini

"O sa avem un nepotel!"

Hellau lume! De curand am vorbit cu o prietena buna si mi-a dat o veste intr-adevar mare: o sa fie mamica!!! A fost asa ca o raza de soare in zilele astea mohorate, ca o nu stiu, o veste atat de buna ca nici nu pot sa-mi exprim incantarea. Ca sa fiu sincera, nu prea imi plac copii, adica imi plac, dar numai pana la o varsta, stiti voi, atunci cand sunt mici, dragalasi si nu vorbesc prea mult, caci apoi devin neastamparati, obraznici, cam greu de controlat pentru ca incep sa-si dezvolte personalitatea si e mai mult de munca cu ei. Ce-i drept si cand is mici e de munca, dar parca sunt asa frumosi si perfecti pentru smotoceala, mie una imi place sa-i fac sa se mataie, hihihihihi, deci nu sa planga, dar sa se chitaie asa un pic, apoi sa-i iau in brate si sa-i pupacesc.

Bineinteles, daca ar fi fost vorba de mine, ca eu sa fi avut vreun copil cred ca as fi fost foarte speriata, cum de atfel a fost si ea, dar daca e vorba de altcineva, mai ales de o prietena atat de buna, sunt "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, bebelus adevaaaratttttt! iiiiiiiiii!". Sper ca totul sa fie bine pentru ca abia astept sa fac shopping pentru bebica. 

Inca nu se stie ce o sa fie, dar in curand o se afle si o sa dau fuguta pe la hainute pentru copii, deja stiu ce o sa-i cumpar, fie un sac de dormit pentru bebelusi din acelea cute, fie body-uri de bebelusi cu urechi, codita sau mesaje amuzanteeeeee, hihihihihihihi! Pentru jucarii deocamdata cred ca este prea mic, nu?

Deci va dati seama? Un bebe adevarat? Un bebe reaaaaaaaaaaaaaaaal cu nasuc si degetele mici. Offffff, mi se par atat de fragili. Deja am emotii si incerc sa-mi imaginez cum o sa arate, e foarte ciudat, o sa fiu matusica, hehehe.
sursafoto: www.google.ro

Un comentariu:

  1. I am now not positive the place you are getting your info,
    but good topic. I needs to spend some time finding out much more or figuring out
    more. Thanks for great information I used to be in search of
    this information for my mission.

    Also visit my web-site :: Rebuild Hair loss Protocol

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)