Pagini

Cate stii despre Provident?

Foarte multa lume fuge de banci, de credite, imprumuturi, etc., insa cand vorbim de Provident, din punctul meu nu este cazul ca reactiile sa fie similare pentru ca Provident este o institutie financiara nebancara care acorda imprumuturi rapide la domiciliul clientului, o metoda de afaceri folosita de liderul international, Provident Financial, din care face parte si aceasta companie si care are o traditie de peste 125 de ani si mai mult de patru milioane de clienti in intreaga lume.
Creditul de nevoi personale la domiciliu este un concept nou in Romania, insa cei de la Provident au oferit publicului informatii prin intermediul presei si site-ului lor despre felul in care acest serviciu financiar functioneaza inca de la lansare, si nu numai, au oferit de asemenea si informatii despre costurile aferente, ceea ce este foarte ok zic eu, fiindca atunci cand faci un imprumut rapid stii ce te asteapta spre deosebire de alte cazuri sa spun asa.

Ca sa fiu sincera, acum vreo doi, trei ani a facut si familia mea un imprumut la ei si a fost mai mult decat binevenit, fiindca in ziua de azi nu prea iti da nimeni bani... Am avut nevoie de niste banuti urgent si n-am avut de unde sa-i luam, asa ca Providentul a venit cu solutia. Apoi am restituit in fiecare saptamana o suma stabilita de comun acord, fara dobanzi, fara nu stiu ce clauze sau taxe ascunse si gata.

Asadar, una din caracteristicile principale ale creditului la domiciliu este faptul ca se adreseaza si oamenilor cu venituri moderate, deci oricine poate face un imprumut. Mno, eu una din experienta mea personala ii recomand si cred ca merita sa faceti afaceri cu ei. Providentul este mana de ajutor care ti se intinde atunci cand restul oamenilor te lasa balta. Este rapid si sigur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)