Pagini

ABD Computer, Yay or Nay?

Pentru mine, laptopul, reprezinta mai mult decat un simplu obiect, si stiu ca o sa sune ciudat, dar zau ca imi este mai mult un prieten. Un prieten care este alaturi de mine toata ziua, cand oboseste se pune in stand-by sau merge mai incet, hi hi, ma ajuta sa ma destind, sa ma relaxez, datorita lui am invatat multe lucruri noi si datorita lui eu acum pot sa va scriu, deci tot el este vinovat si de faptul ca am reusit sa-mi fac si alti prieteni in mediul virtual. 

Asadar, laptopul sau calculatorul, sunt si ele ca fiintele umane. Se imbolnavesc din cand in cand, se viruseaza si stau in pat pana cand le reparam. Insa problema cu ele este ca de cele mai multe ori, reparatul lor este mai scump decat medicamentele pe care le luam noi, si zic asta din experienta pentru ca de curand mi s-a ars placa video la calculator. Nu stiu ce m-as fi facut daca nu as fi avut laptopul, caci navigarea pe internet nu e la fel cand folosesti telefonul.

Deci, dupa cum spuneam, reparatul calculatoarelor poate ajunge la preturi destul de mari, insa eu am gasit o solutie mai pratica, ABD Computer, un magazin online cu o gama variata de laptopuri, (componente ale acestora precum baterii de laptop sau chiar si tastaturi de laptop si multe altele), calculatoare (si componente ale acestora, placi de baza, placi video, etc...), imprimante si servere second hand. Acusica, sa vad cand am posibilitatea sa-mi achizitionez o placa video ca sa-mi repar calculatorul meu drag si daca nu uit o sa revin cu un review. 

Pana una alta, sunt curioasa daca am cititori care au apelat la serviciile lor si ii invit sa-si spuna parerea, cu siguranta o sa prinda bine. Zi faina!

Un comentariu:

  1. Acest magazin are sute de reclamatii pe internet, mai ales in acordarea garantiilor! nu vad ce e de recomandat la ei! Eu mi-am cumparat un laptop second hand core i5 de la ei si in primele 3 luni am mers cu el la service de 2 ori! un search pe google si o sa gasiti zeci de reclamatii la adresa acestor amatori.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)