Pagini

Cand iti redecorezi casa parca iti redecorezi sufletul!

Unul din visele mele de cand eram mica a fost sa devin designer de interioare sau mai bine zis pe romaneste, decoratoare de case? Oricum, intelegeti voi ideea, ei bine, dorinta aceasta a mea nu s-a stins nici pana acum mai ales ca lumea a evoluat, si odata cu ea si moda decoratiunilor interioare. 

Am fost in o gramada de case in vizita si va spun sincer ca din unele am iesit placut impresionata datorita luxului si bunului gust, iar din altele cu un sentiment nostalgic asta din cauza faptului ca erau decorate in stilul acela old, cu piese vechi, prafuite, as putea spune vintage, iar daca m-ati intreba pe mine cum mi-as redecora acum casa cred ca as alege o combinatie intre modern si vintage.

sursafoto: www.tamos.ro

Nu stiu cum sunteti voi dar eu cand trec pe langa magazine cu mobila pentru living, pentru dormitor sau pentru bucatarie parca mi se aprinde beculetul redecorarii, zau asa. 

Si oricum eu poate nu imi redecorez in fiecare an casa, dar schimb ceva si credeti-ma ca se simte diferenta. Imi place noul, ma energizeaza, ma face sa ma simt mai bine, oooww si v-am spus ca imi plac si proiectele acelea diy (do it yourself) pentru decorare? Ei daaaaaaaaaaa, am facut si eu cateva pentru camera mea si pentru birou, si sunt super incantata de rezultat, poate data viitoare va arat si poze si facem un proiect impreuna. Stiu ca v-am tot promis multe poze, dar deh, speram ca sunt scuzata, in ultima perioada nu prea mi-a fost gandul la blog, dar o sa va povestesc in alta postare despre ce si cum am mai facut. Pana una alta, va invit sa-mi spuneti ce fel de decor preferati pentru casele voastre: clasic, modern, vintage? Si sa-mi spuneti si ce impact are redecorarea asupra voastra, caci mie sigur imi face bine.

Seara faina.

Un comentariu:

  1. ce proiet de decorare - vreau si eu unul pentru sufrageria mea chiar nam ideie cum si daca e bine la ce visez eu .. help

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)