Pagini

Guest post- Eu si marea.

Vara e pe sfarsite iar cei care nu au fost la mare pana-n prezent, se duc acum. Printre acestia, ma aflu si eu. Intotdeauna mi-am gasit de lucru si nu m-am relaxat deloc vara aceasta insa am decis, ca pe ultima suta de metrii, sa plec si eu la mare. De ce acum? Vreau sa petrec ultimele zile ale acestei veri la mare apoi cand plec, sa-mi iau eu “La revedere” de la ea si sa nu mai las nici-o bucata de vara la nimeni. Muahaha, ce malefica sunt. 

Ajunsa pe plaja, vedeam cum multe tinere de varsta mea, mai mici sau mai mari isi etalau formele si corpurile lucrate ascunse sub rochite de plaja sexy, rochii de vara vaporoase. 

In ceea ce priveste “sortimentul”, unele dintre acestea au fost mai...neinspirate. Cum eu trebuia sa arat mai bine decat ele, am intrat mai intai intr-un mall din zona. Primul loc in care m-am oprit? Pai, la “costume de baie intregi” iar de acolo am iesit cu un costum de baie viu colorat si care atrage atentia. 

Nu pot spune cate capete am intors, cate priviri ma admirau si cate pitipoance de Mamaia ma invidiau. M-am asezat pe sezlong in minunatul costum de baie pentru ca soarele sa-mi admire trupul. Dincolo de chinul si efortul facut de majoritatea fetelor de pe plaja, ele ar trebui sa afle ca nimic cu intrece frumusetea naturala. Incearca sa scoti sub lumina reflectoarelor elementele care te fac frumoasa, feminitatea si naturaletea si nu le mai ascunde sub micile trucuri folosite de majoritatea femeilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)